Gå til innhold

uuuh...skeptisk!!

prins07 og spire i magen <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er plaget med veldig mye kynnere, men nå tar det helt av. De kommer ganske regelmessig og begynner å bli ganske så ubehagelige. Livmorhalsen er helt utslettet, og jeg har endel nedpress. I tillegg har jeg idag flyde på do hele dagen også... Greia er at jeg bare er 34 uker på vei. Hadde dere ringt føden, eller er dette helt normale symptomer på vanlig modning? Hater å virke hysterisk :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg har også hatt det sånn siden uke 32 men ingen ting skjedd her og går i uke 38 i morgen.. så for meg er dette helt normalt.. men for all del du kan jo ringe føden og prate med dei kansje dei vil ha deg inn til en sjekk.... masse lykke til

Skrevet

Ok, takk for svar:-) da er det kanskje ikke så uvanlig! Hehe... Lykke til du også:-)

Skrevet

men kjenn etter hva kroppen gjere.. kan jo være at en sjekk kan roe deg ned... men eg har det sånn og er lika skuffa kvar dag over at det ikkje skjer noke... men nærmer seg nå... =)

Skrevet

Hei !

Jeg har også hatt en god del kynnere og var ganske bekymret pga det, tok det opp med legen min på kontroll og hun sa tydelig at hvis det skulle være veldig hyppig, plagsomt eller smertefult, så skulle jeg ikke nøle med å få det sjekket.

Ring føden og fortell det, synes ikke du er hysterisk i det hele tatt. Lykke til !:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...