Gjest Mamma til 1+spire2012<3 Skrevet 7. juni 2012 #1 Del Skrevet 7. juni 2012 Det er dette styre med vogner da, og jeg føler tiden løper fra oss- bokstavelig talt. Har ei frøken på 14mnd -17mnd når baby kommer i august, og trenger da en søskenvogn. Har fått tilbud om Troller tvillingvogn av noen i familien, kan få kjøpe den for 500,- men da er det også noen småfeil med den (ikke noe som går ut over ungene som sitter i den). Minuset med denne (som sambo ikke ser) er at jeg ikke har muligheten til å se baby til en hver tid når vi skal gå tur da det bare en bag som blir lagt i sportsdelen. Ellers har jeg titta litt på finn.no og funnet en EasyWalker søskenvogn. Denne er det da 5500,- for, men det er en egen bagdel og en egen sportsdel- så jeg har jo da muligheten til å se baby til en hver tid. Jeg føler at Troller ser veldig "billig" og skrøpelig ut, mens EasyWalker ser mer "robust" ut. Frøkna er jo veldig klåfingra av seg, og hun er jo ikke så gammel så jeg faller jo mer mot EasyWalker også pga det. Hva ville dere valgt? Betale 500,- og spare 5000,- eller betale mer for noe jeg mener virker tryggere? Samboer vil jo helst spare 5000,- uansett hva jeg sier og mener virker det som. Begynner å bli litt småfrustrert og vil ha vogn i orden snart før jeg kan føle at jeg kan ta "ferie" Ikke er det han som skal gå hjemme over halve dagen alene med to barn heller. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143943815-s%C3%B8skenvogntvillingvogn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå