Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sigurd er flott! Leif kan jeg styre meg for, og jeg likerikke dobbeltnavn slv, men det klinger fint sammen.

Skrevet

Synes det var et ordentlig flott norsk navn.

Selv Leif ikke blir brukt så mye nå til dags og at den var populær 30-50 årene (de som er eldre herremenn idag), så må jeg si jeg likte kombinasjonen veldig godt:)

Skrevet

Synes Leif er litt kult! Sigurd vet jeg om så mange som heter - på min egen alder....

Leif Sigurd fungerer bra.

Skrevet

Passer bedre på en gammel mann synes jeg..Sigurd er fint! ;)

Skrevet

Gøy å bruke Leif! Sigurd er litt i vinden fortiden, så jeg syns det hadde vært enda kulere om det ikke ble sånn gammelt+motenavn, men et gammelt+gammeltnavn, hvis du forstår hva jeg mener.

Leif Ingvar

Leif Enok

Leif Torvald

Skjønner? Hehe, men det er jo min smak, da.

Men Leif og Sigurd klinger jo helt greit sammen, og Sigurd er jo ikke akkurat Mio, Neo eller Nathaniel.

Lykke til :)

Skrevet

Ja til Sigurd :)

Leif er litt for gammelmanns for meg.

Skrevet

Jeg har vurdert Leif selv hvis det evt blir en gutt en gang, pga oppkalling. Syns Leif Sigurd klinger godt. Ellers er det mye andre navn som klinger fint med Sigur også. Min favoritt for tida er Leif Øystein. Kjenner faktisk en som heter Rolf Sigurd og det er jo ganske likt, men pga assosiasjoner liker jeg Leif 1000 ganger bedre enn Rolf. Leif Sigurd er et staut norsk mandig navn.

Skrevet

Leif er skikkelig stilig! Sigurd forsvinner litt i mine ører siden det er så mange barn jeg kjenner som heter det, men Leif er superfint!

Skrevet

Synes dette er et kult navn jeg:)

Sigurd er mye brukt om dagen, men Leif er det svært få småttiser som heter.

Leif Sigurd er en fin kombinasjon.

Skrevet (endret)

I 2011 var det 11 barn i norge som fikk navnet Leif til første fornavn, mens det var 224 som fikk Sigurd.

I utgangspunktet liker jeg Sigurd langt bedre enn Leif - men tror jeg ville kunne venne meg godt til Leif-Sigurd. Godt, traust navn!

Endret av najaden
Skrevet

Liker Sigurd! Det er koselig. Leif kan jeg styre meg for, synes rett og slett bare det er kjedelig, sorry. (Synes for øvrig Lars er nydelig! Det er jo litt i samme gate) Er heller ikke så glad i dobbeltnavn, men Leif Sigurd gikk jo fint sammen:)

Skrevet

Sigurd er et flott navn, men Leif synes jeg rett og slett ikke er noe fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...