Gå til innhold

Brystpumpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøper alle inn brystpumpe før fødselen eller venter dere å ser om dere har bruk for det? Noen steder er pumpe til utlån på helsestasjonen, men dessverre ikke her jeg bor. Skal, skal ikke? Hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klarte meg ikke uten pumpe sist etter fødsel, babyen tok ikke brystet skikkelig og vi slet mye med ammingen, jeg pumpet meg allerede på sykehuset og hadde det ikke vært for pumpen, hadde det ikke vært mulig og amme etterhvert. Så her kjøper jeg før :-)

Men du kan jo eventuelt se det an å sende mannen ut for å kjøpe hvis du har behov.

Skrevet

Jeg har pumpa klar, tror nok de aller fleste som skal amme går til innkjøp av pumpe. Ellers blir du nødt å håndmelke hvis du skal ta en fest og barnevakta må gi morsmelkeerstatning hvis du skal bort. Så vil tro at 90% bruker pumpe en eller annen gang.

Du trenger jo ikke kjøpe en dyr elektrisk en, har avent sin fra apoteket jeg, kostet vel rundt 600. Enda billigere på finn, brukt er heller ikkenoe problem da man får kjøpt alt av tilleggs utstyr nytt hvis man vil.

Skrevet

Eg kjøpte avent si handpumpe etter nummer to. Rett og slett for å pumpe og kaste. Hadde så himla mykje melk!

Skrevet

Jeg har en elektrisk dobbel en stående fra sist og da hadde jeg ikke klart meg uten. Slet med amming og var avhengig av pumpe allerede på sykehuset og de to første ukene hjemme før ammingen gikk fint. Hadde ikke kjøpt den før, men funnet ut hvor jeg kunne få tak i den ved behov. Mannen måtte avgårde å kjøpe inn før vi fikk dra fra sykehuset. For meg var det en veldig nyttig investering, dobbel pumpe gjorde jobben så mye lettere! Et helt lite meieri i seg selv:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...