Gå til innhold

trebøyle til gammel tripp trapp stol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 14 mnd nå :-) Jeg hadde permisjon til hun var 1 år. Fikk forlenget med 4 uker pga at jeg var innlagt på sykehus med henne i 4 uker. Og så ble jeg sykmeldt, og er sykmeldt til september. Har i tillegg igjen 6 uker ferie, så er vel ikke tilbake i jobb før i oktober. Glad for det, men ville heller vært foruten sykehusinnleggelse med sonde og alt matstyret med masse bekymringer i etterkant.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff det er jo ikke noe særlig, her har det heldigvis ikke vært så ille. Snuppa spiste og la på seg bra hun helt til ca 6 mnd, da trengte hun mere men var ikke intresert i det. . Å når jeg begynte ål jobbe det var da egentlig spiseproblemene begynte for alvor selv om hun var vanskelig før det å. Hun kunne bare ha fått pupp om hun fikk bestemme men det er jo ikke nok å det går jo ikke å amme hele døgnet heller når hun er så stor, hs mener jo jeg fortsatt ammer for mye men hva skal man gjøre da ? . . De nye pemrisjonsreglene passer ikke før mødre som ammer iværtfall, vi har jo mistet 10 uker som nå pappa'n har fått å det er jo flott det med det kunne vært i tilegg til den permisjonen som allerede var å ikke ta fra moren det iværtfall. Med eldste snuppe begynte jeg jo ikke å jobbe før hun var nærmere ett år men da hadde pappane tre uker permisjon ;-) mange ganger angrer jeg nesten på at jeg begynte å amme for det skaper jo så mange problemer selv om jeg vet det er best og det er veldig kos å amme men alikevel lurer jeg på om det var verdt det. . mine to andre ammet jeg kun 2 mnd å har aldri hatt noen problemer med dem hehe. Er sjeleglad for at jeg jobber så lite som jeg gjør, hadde aldri kunnet jobbet fullt da måtte jeg ha sykmeldt meg tror jeg. Snuppa skal begynne i bhg i midten av august når hun fyller et år, er veldig spent på hvordan det går. Kanskje hun bedrer seg da, eller så blir det like ille men man må jo bare håpe på det beste ;-)

Skrevet

Jeg vet at for mange er det positivt med bhg med tanke på maten. Jeg har vært i kontakt med flere ang. spiseproblemer, og bhg blir da anbefalt. De blir en del av en stor gruppe og ser og lærer. Men, skjønner godt du er spent, det hadde jeg vært og. Nå skal ikke jenta mi begynne før til neste høst da, så får vente et år til i spenning :-)

Husk at ting kan forandre seg når hun blir litt større, og vil spise mer selv. Jeg ser i allefall at jenta mi har fått større interesse for mat bare den siste mnd. Å få spise selv er mer interessant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...