Gå til innhold

Hvor mange dager igjen i dag, torsdag 07. juni 2012?:)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 40 dager igjen og er offisielt høygravid! Hurra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

42!

Gleder meg til lørdag når jeg også kan hevde å være høygravid! Har begynt å få "høygravid-plagene" denne uken (klarer ikke sove lenger enn til 0630 uansett når jeg legger meg) ...

Skrevet

5 dager igjen. Herremann jeg er trøtt om dagen, takk gud for at streiken er over så jeg faktisk kan slappe av litt å ikke føle på at jeg ikke strekker til med ungene.

Skrevet

79 :)

Skrevet

60! Getting there!

Skrevet

15 dager! Såååå klar for fødsel nååååå!

Skrevet

19 dager :) Men håper den kommer før, er fryktelig tungt for tiden...

Skrevet

14 dager og merker at det begynner å bli tungt og slitsomt og det tærer på tålmodigheten!

Skrevet

29 dager igjen. Gleder meg til permisjonen starter.

Skrevet

30 dager igjen! Termin 7.juli! <3

Skrevet

32 dager her!

Knakk sammen i gråt i går fordi jeg var så sliten og lei av å gå rundt og være gravid og feit. Men det er bedre i dag, jeg tenker jeg ble påvirket av noen hormoner.

Jeg må nok regne med 4-5 uker til, alle sier det går så fort, men jeg opplever at tiden går saktere og saktere ettersom barnet presser mer og mer på bekken og skamben. Får lyst til å skrike "au!" hver gang jeg snur meg i sengen om natten, ungen ligger da og klemmer på noen form for nerver og det føles ut som at hodet nesten står i åpningen.

Skrevet

50 dager til termin, men 46 dager til keisersnitt!! :D

Skrevet

Termin i dag !!! :) dog planlagt ks førstkommende mandag..

Skrevet

3! :D Og tror jeg blir strippet i dag!

Skrevet

Termin i dag! :) Fryktelig sliten og vondt overalt... Håper småen ikke drøyer det altfor lenge før han kommer ut! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...