Gå til innhold

Noen som har erfaring med Bumbleride Indie?

Anbefalte innlegg

Hei! Vi venter nr to og jeg er veldig i tvil om hvilken vogn jeg skal velge. Tidligere har vi hatt både Emmaljunga Edge Duo og TFK. Synes begge er for store og tunge for meg.

Hadde bestemt meg for Mountain Buggy, men snuser nå på Bumbleride Indie. Den har fått gode kritikker, men jeg er litt usikker på vognbaggen, som settes inni sportsdelen (men er hardbag ikke softbag. Baggen er lengre, men litt smalere enn baggen til MB, som ikke er spesielt stor... Er det noen som vet f.eks. hvordan det vil fungere med vinterpose i?

Erfaringer noen?

Fortsetter under...

Vi var veldig fornøyd med bagen til Bumbleride. Det beste er at den er lett slik at det ikke var problem å bære den opp 4 etasjer. Bagen er lang og jentungen vokste aldri ut av den. Vi byttet til sportsvogn da hun var 6/7 måneder, hun likte ikke å ligge mer i vogn. Vi brukte vinterpose fra TTH som passet fint.

Takk for svaret. Godt å høre. Du syntes ikke bagen ble smal? Og hva med dybde? (jeg må kjøpe vogna usett via nett ettersom det ikke er noen som forhandler den her jeg bor).

Hva syntes du om at bagen måtte plasseres i sportsdelen og ikke som separat vogn? Sitter den godt festet? (og tenker jo selvsagt litt estetikk også...)

Er vogna ellers en stabil trehjuling?

Jenta vår likte seg veldig godt i bagen. Syns ikke den var for smal. Det var også trekk med glidelås oppå så vi brukte ofte bare dyne, og det ble varmt og godt nedi bagen. Vi kjøpte vognen i USA og der syns de det var rart at vi skulle ha bag, for alle bruker sportsvognen fra babyen er født. Jeg syns også at det var rart at man ikke skulle ta vekk sportsdelen, men ble fort vant til det. Vi elsker vognen på alle måter, kan anbefales. Indie er veldig stabil og kjempegod å trille, for den triller nesten av seg selv. Vi hadde andre trehjulinger til de eldste gutta, OTH og Easywalker, og de kunne tippe mye enklere. Bagen sitter godt fast i understellet.

• 9 måneder senere...

Annonse

Jeg har hatt denne vogna. Angrer på at jeg solgte den, men ville ha en med vendbar sittedel. Har kun erfaring med den som sportsvogn. Kjempegod å trille, lett å legge sammen, barnet sitter veldig godt, veldig gode seler, regulerbart fotbrett. Har hatt TFK, MB og EW, men likte denne best. Skal ha en til når baby blir litt eldre

Jeg har den.:-) Har ikke brukt den så mange uker, men er veldig fornøyd foreløbig. Liten og smal (positivt), men høy i sittedelen slik at min 2,5 åring har mye igjen før han når kalesjen. (i citycross stanger han innimellom allerede) Barnet sitter veldig godt i den, supert med regulertbart fotbrett. Elsker den store kalesjen som dekker for snøvær og sol. Lett å legge sammen og blir liten sammenlagt. Kurven under er super og lett å komme til selv om setet er lagt helt ned. Lett å trille.

Har ikke så mye å klage på bortsett fra at det er litt tungvint å ta ut selene hvis man fester de gjennom vognposen. Det er ikke bare å klipse av og dras gjennom hullene, men må dra de ut gjennom spennene på en måte og det tar litt tid. Tror dette er endret på 2013-modellene, men de selges ikke i Norge enda. Men vi bruker ikke seler når mini sitter i vognposen, så ikke noe problem her da.

Ellers knirker den bittelitt, men skal prøve med en smørespray jeg har, så satser på at det forsvinner da.

Har også bare prøvd den som sportsvogn, men vurderer å kjøpe vognbagen når nybaby kommer til sommeren, men synes den ser litt rar ut siden den settes direkte oppå sportdelen, så er litt usikker.

• 1 måned senere...

Vil bare henge meg på her og si at vi er strålende fornøyd med vår Bumbleride Indie. Brukt bagen frem til nå, men bytta akkurat til sportsvogna.

Må virkelig si at kalesjen er god! Og supert at baby kan ligge helt flatt i den!

Så godt å høre :) skal bestille idag :) skal også ha adapter til bilsete :) gleder meg!

Hvor skal du bestille?

Jeg har lyst på en sånn nå jeg også, tenkte å bestille 2013 modellen, men den finnes ikke i fargen jeg vil ha -brun.

Men likte veldig godt den nye funksjonen hvor man vipper opp fotbrettet så sittedelen blir lun som en bag:

Blir dilemma da, de nye funksjonene eller den fargen jeg helst vil ha....

Endret av EnBlå&ToRosa

Så godt å høre :) skal bestille idag :) skal også ha adapter til bilsete :) gleder meg!

Hvor skal du bestille?

Jeg har lyst på en sånn nå jeg også, tenkte å bestille 2013 modellen, men den finnes ikke i fargen jeg vil ha -brun.

Men likte veldig godt den nye funksjonen hvor man vipper opp fotbrettet så sittedelen blir lun som en bag:

Blir dilemma da, de nye funksjonene eller den fargen jeg helst vil ha....

Bestilte hos foreldre og barn klubben. De hadde tilbud på den :) kjøpte også vognpose og regntrekk var med gratis. Venter på den enda siden de ikke hadde alt på lager må jeg vente til de har fått alt så sender de samla. Gratis frakt :) gleder meg. Kommer forhåpentligvis denne uka eller tidlig i neste uke. Adapteret er allerede kommet, bestilt det hos Lekmer. no :)

• 2 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...