Gå til innhold

Masssssse kynnere... uke 35

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste dagene hatt utrolig masse kynnere! De er såpass sterke at jeg ikke kan puste normalt mens de pågår...

Under middagen i dag fikk jeg skikkelig vondt i magen, ropte ut og måtte sitte helt musestille i et minutt eller to - smerten satt oppe og foran i magen. Jeg har foranliggende morkake og ble straks bekymret!

Ellers hatt mye rare smerter både høyt og lavt i magen i dag! Stikkende smerter i underlivet og utrolig mye tunge kynnere...

Blir litt urolig fordi legen sa i går på siste kontroll at jeg ikke skulle ha særlig rieaktivitet før jeg må dra på sykehuset pga tidligere ks....

Andre som har det slik? Bekymringer, kynnere, stikkninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja eg er i uke 37 og har hatt kraftige og mangen kynnere siden uke 25... og lenger man kommer ut i svangerskapet jo kraftigere blir dei.. mine kan og gjere vondt og være ubehagelige.. er helt vanlig, iallefall for meg.. dette er mitt 3 svangerskap og har hatt det sånn i alle tre svangerskap...

Skrevet

Samme her. Vondere og vondere siden uke 25. Er nå 38+1 og får vondt straks jeg begynner å bevege meg mye. Tidligere ville jeg kalle det vondt ved dysisk aktivitet, men nå kommer det bare jeg bøyer meg ned eller gjør noe brått. Utrolig slitsomt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...