ehtaner84 Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 (endret) jeg blir gal!!!! jeg er så dødtrøtt, sover så utrolig dårlig, er på do opp til 5 ganger om natten + at jeg har en jente på 4 1/2 som mener det er morgen til alle døgnets tider, fordi det er lyst ute hele tiden (nei, jeg har ikke fått kjøpt rullgardin ennå) er 39 uker på vei, og nesting instinctet har virkelig kikket inn. jeg får ikke gjort nok!! vasker, rydder, maler, setter opp lister, tapetserer, etc. u name it, i'll do it. egentlig orker jeg ikke, men hodet mitt sier, jeg Må gjøre det, så alt er klart til neste tulle kommer. foreldrene mine sier at gullet i magen bryr seg ikke akkurat om at mamma har glemt å henge opp det bilde, etc. men jeg klarer ikke stoppe. og så ligger jeg å ynker meg når det er sengetid. smerte til de grader, får ikke skværa bredt nok. har en ubruklig mann oppi det hele også, som ikke liker å hjelpe til med noen ting. han trenger ikke gå berserk som meg, men søpla går seriøst ikke ut selv. for eksempel, fra kl 18.00 i kveld har jeg hengt opp de siste listene, malt taket på babyrommet, klesvask, vasket vinduer og byttet sengetøy. på 2 1/2 time!!! i morgen kan jeg jo dra å kjøpe rullgardin, så sover hvertfall 1 av oss i huset litt bedre:) yet another thing to do. noen andre som har dette plagsomme instinktet på gang? Endret 6. juni 2012 av ehtaner84
Bamsemams74 Skrevet 6. juni 2012 #2 Skrevet 6. juni 2012 He, he:) Skal si du har ditt å styre med:) Jeg er bare i uke 35, så her har det ikke slått inn enda, men jeg kunne hatt bruk for et snev av redebyggingsinstinktet ditt i helga, for vi skal ha barneselskap så her må ting bli gjort....
Juliii Skrevet 6. juni 2012 #3 Skrevet 6. juni 2012 Ha ha! Nei, har absolutt ikke slått til så hardt enda her, men morsomt å lese om alt du skal ha gjort. Beundrer energien din, skulle ønske jeg klarte å få så mye gjort Synes du er kjempeflink, håper du også klarer å ta det litt med ro mellom slagene. Og nei, søpla går ikke ut til søppelboksen av seg selv her i huset heller, ha ha ha ha!
HønePøna80 Skrevet 7. juni 2012 #4 Skrevet 7. juni 2012 Jeg sitter å tenker på alt jeg skulle gjort jeg da... Får bare ikke gjort det - energien er slutt før jeg får reist meg. Litt kjedelig det også, for jeg får litt angst av å ikke vaske kjenner jeg Men har heldigvis en samboer som er verdens flinkeste til å gjøre ting når han kommer fra jobb. Bare jeg som får dårlig samvittighet for å gjøre lite i forhold til han, men han sier heldigvis at jeg lager jo et barn, så det skulle bare mangle at jeg ikke gjør alt annet i huset Fineste mannen det!
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 7. juni 2012 #5 Skrevet 7. juni 2012 hehe jøss skal si effektiv dame da. Her kommer redebygginga i rykk å napp, holdt på masse i går, men vondt og ødelagt idag. Prøver (klok av erfaring) å ikke slite meg ut helt, hvis fødselen starter og jeg allerede er sliten så er det vel bare å glemme å føde uten epidural
ehtaner84 Skrevet 7. juni 2012 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2012 HI her, jeg er nok litt for effektiv for mitt eget beste. etter husvask og klesvask i dag, hadde jeg time hos jordmor som sa det var på tide å roe ned. har gått ned 1 kg siste 3 ukene. men lille i magen har det helt fint. hun ble faktisk litt alvorlig da hun sa det. så kansje jeg burde lytte litt til andre........ fikk kjøpt rullgardin i dag da, og har lovet meg selv å vente til i morgen med å henge den opp:) så nå er alt klart til lille kommer, om jeg slapper av et par dager nå så kansje fødselen setter igang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå