Trallalala Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 Hei! Jeg har nettopp opprettet en profil her på forumet, og grunnen til det er at jeg har lyst til å dele en (i det minste enn så lenge) gla'sak med dere. Jeg er singel (og har vært det til og fra i mange år), heterofil, og har endelig fått ut finger'n og skjønt at donor i Danmark er tingen for meg (jeg blir 38 nå i juli). Og ut fra overskriften er det kanskje ikke så vanskelig å gjette seg til at jeg nå er gravid! På første forsøk, faktisk (som var 8. mai). Jeg har ikke jazza meg opp for mye ennå, det er jo fremdeles veldig tidlig (nettopp begynt på uke 7 blir det vel), men i det minste har jeg fått bekreftet at jeg kan bli gravid (ingen barn fra før, og har heller aldri vært gravid (så vidt jeg vet, da), og det i seg selv er jeg glad for. For min del har opplevelsen av singel med ønske om barn hittil vært veldig positiv, jeg er åpen om dette for omgivelsene og har kun mottatt hyggelige tilbakemeldinger på valget mitt. Jeg vil også skryte av Sellmerklinikken, som jeg i utgangspunktet valgte av rene latskaps- og bekvemmelighetshensyn (den ligger 5 minutter fra Kastrup - OG i et gigantisk kjøpesenter :-)). Klinikken er liten, men med svært hyggelig personell og god oppfølging (og, nei - jeg får ikke betalt for å fortelle dette:-). Har 0 erfaring fra forum av alle slag, men synes det hadde vært veldig hyggelig med kontakt med likesinnede både her på nett og i den virkelig verden (som for min del er Oslo). Om noen har tips til grupper på facebook eller andre steder der ”donor-prøvere-og-gravide” henger, ville jeg sette stor pris på det. Lykke til til alle dere som venter på testsvar, er ute på tur hit eller dit (og som sikkert forbanner vekterstreiken), som sitter og ruger osv osv. Jeg håper det ordner seg for oss alle!
Tidenerinne Skrevet 6. juni 2012 #2 Skrevet 6. juni 2012 Velkommen hit på forumet! Og gratulerer med spiren i magen
Snartsvanger? Skrevet 6. juni 2012 #3 Skrevet 6. juni 2012 Hei! Jeg har nettopp opprettet en profil her på forumet, og grunnen til det er at jeg har lyst til å dele en (i det minste enn så lenge) gla'sak med dere. Jeg er singel (og har vært det til og fra i mange år), heterofil, og har endelig fått ut finger'n og skjønt at donor i Danmark er tingen for meg (jeg blir 38 nå i juli). Og ut fra overskriften er det kanskje ikke så vanskelig å gjette seg til at jeg nå er gravid! På første forsøk, faktisk (som var 8. mai). Jeg har ikke jazza meg opp for mye ennå, det er jo fremdeles veldig tidlig (nettopp begynt på uke 7 blir det vel), men i det minste har jeg fått bekreftet at jeg kan bli gravid (ingen barn fra før, og har heller aldri vært gravid (så vidt jeg vet, da), og det i seg selv er jeg glad for. For min del har opplevelsen av singel med ønske om barn hittil vært veldig positiv, jeg er åpen om dette for omgivelsene og har kun mottatt hyggelige tilbakemeldinger på valget mitt. Jeg vil også skryte av Sellmerklinikken, som jeg i utgangspunktet valgte av rene latskaps- og bekvemmelighetshensyn (den ligger 5 minutter fra Kastrup - OG i et gigantisk kjøpesenter :-)). Klinikken er liten, men med svært hyggelig personell og god oppfølging (og, nei - jeg får ikke betalt for å fortelle dette:-). Har 0 erfaring fra forum av alle slag, men synes det hadde vært veldig hyggelig med kontakt med likesinnede både her på nett og i den virkelig verden (som for min del er Oslo). Om noen har tips til grupper på facebook eller andre steder der ”donor-prøvere-og-gravide” henger, ville jeg sette stor pris på det. Lykke til til alle dere som venter på testsvar, er ute på tur hit eller dit (og som sikkert forbanner vekterstreiken), som sitter og ruger osv osv. Jeg håper det ordner seg for oss alle! Takk for at du deler en fantastisk historie med oss,her er nok av de som sliter leeenge med å oppleve det samme som du. Jeg er ukjent med Sellmerklinikken,kan man velge åpen donor der? Jeg er 40 og det er ikke mange mnd siden jeg også skjønte at dette er min eneste utvei,og jeg har grublet lenge på om jeg utsetter barnet for en belastning med det å ikke få en pappa, men kommet frem til at det ikke er sikkert at noe annet alternativ nødvendigvis er bedre. Og nå synes jeg at dette barnet bare blir heldig som får meg som mamma,hvis alt klaffer! ;o) Gratulerer så mye med lykketreff, håper å høre fra deg nå og da her inne ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå