Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har vært kvalme i 1. trimester og nå er kvitt den. Når skjedde det hos dere? Jeg er 14 uker nå og stort sett fri for kvalme hele dagen, men på kvelden kommer kvalmen igjen... også er jeg veldig trøtt og sliten. Med forige barn forsvant det rundt uke 16-17, så jeg teller ned og håper virkeilg at kvalmen forsvinner og overskuddet kommer tilbake før sommerferien...

Hva er deres erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist rundt 6 mnd. Er nå 19 uker og fremdeles kvalm. Men litt mindre enn tidligere. Men blir dårligere om jeg er trøtt og sliten

Skrevet

Jeg ble bra etter passert 4 måneder

Skrevet

Uke 16 sånn ca ;)

Skrevet

Har hadd det akkurat sånn som deg, trudde aaaldri kvalmen/ slappheta sku slippe take. Mn i uke 17 forandra det seg helt... Utrulig deilig!

Skrevet

er i uke 25. Kvalmen er der fremdeles. verre enn den var i 1. trimester :(

Skrevet

Den ble bedre i uke 12 og var borte i uke 14 :) Nå er det helt nydelig å kunne pusse tenner uten å brekke meg o.l Er i uke 17+3

Skrevet

Jeg ble bedre å bedre etter uke 12, men kvalmen slapp ikke helt før jeg var ca 16-17 uker på vei :) Jeg kasta opp fra jeg var 6 uker, å trodde aldri det sku slippe. Men det gjor det gitt :)

Skrevet

Ble bedre rundt uke 16-17. Men kvalmen kommer tilbake om jeg stresser/jobber mye eller ikke spiser i tide.

Skrevet

Takk for svar. Satser på uke 16-17 nå jeg og... Som sist og som fler av dere. Teller ned og krysser fingre. ;-)

Skrevet

med første jente så forsvant den når jeg kom til 2 tri. men nå venter jeg enda ei jente og er fremdeles skikkelig kvalm :-( er nå i uke 20.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...