HOPE08 Skrevet 6. juni 2012 #1 Del Skrevet 6. juni 2012 hei jente basser jeg har ennå vondt etter SA nå er det 2 uker siden nesten og jeg har stikkinger og værk i venstre del av livmor mage greie hehe jeg og forklaringer går ikke sammen... får dere noe rundt 3. juli? gruer meg sonn... jeg har ikke blødninger lenger men gjør ennå vondt... dere har vært en stor hjelp for meg igjennom dette.. sambo har ikke vært den hjelpen jeg skulle ønske han var, han sier bare at vår tid kommer så snur han seg igjen... jaja sant nokk men likevel... takk for at dere tar dere tid jeg kan se tilbake litt i dag xoxoxox Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143943588-jenter-jeg-har-enn%C3%A5-vondt-hvorfor/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
MC81 Skrevet 6. juni 2012 #2 Del Skrevet 6. juni 2012 Hei. Så utrolig kjedelig at du fortsatt har vondt! En sa er jo på en rar måte en fødsel og en senselse som man går igjennom når man føder etter fullgått svangerskap. Det er nok helt normalt med litt vondt selv etter 2 uker! Det er nok en grunn til at de ønsker at man skal ha gått en periode før man prøver igjen! Menn er rare og reagerer så anderledes enn oss. Ikke ta deg nær av han, det er nok bare slik han er. Husker jeg var veldig frustrert over min og at han ikke ville snakke mer med meg om vår prøving! Jeg tror du får en positiv test i august! Mulig i begynnelsen av august! 3 juli får jeg ingen bilder opp på men mer en spent følelse. Kanskje en følelse av litt nervøsitet! Kan det stemme? Du må gjerne se på meg. Spesielt ant bosituasjonen. Ser du noen flytting på oss! Og ellers alt du måtte få opp:) dato 290881:) Det er ordner seg for deg skal du se:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143943588-jenter-jeg-har-enn%C3%A5-vondt-hvorfor/#findComment-144294056 Del på andre sider Flere delingsvalg…
HOPE08 Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 6. juni 2012 Hei. Så utrolig kjedelig at du fortsatt har vondt! En sa er jo på en rar måte en fødsel og en senselse som man går igjennom når man føder etter fullgått svangerskap. Det er nok helt normalt med litt vondt selv etter 2 uker! Det er nok en grunn til at de ønsker at man skal ha gått en periode før man prøver igjen! Menn er rare og reagerer så anderledes enn oss. Ikke ta deg nær av han, det er nok bare slik han er. Husker jeg var veldig frustrert over min og at han ikke ville snakke mer med meg om vår prøving! Jeg tror du får en positiv test i august! Mulig i begynnelsen av august! 3 juli får jeg ingen bilder opp på men mer en spent følelse. Kanskje en følelse av litt nervøsitet! Kan det stemme? Du må gjerne se på meg. Spesielt ant bosituasjonen. Ser du noen flytting på oss! Og ellers alt du måtte få opp:) dato 290881:) Det er ordner seg for deg skal du se:) TUUUUSEN hjertlig takk for du tok deg tid ja jeg er så nervøs at jeg vil bare legge meg ned å grine... hehe jeg får opp flytting september/oktober på deg sliter du mye med vond mage? stressmage merker jeg får litt vondt i magen... ta deg litt tid for deg selv dra ut på tur med jente jengen og spis middag spa kos dere du vil trenge det... og ikke minst nyyyyyyt sommeren for opp ett barn i slutten av året... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143943588-jenter-jeg-har-enn%C3%A5-vondt-hvorfor/#findComment-144294083 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MC81 Skrevet 6. juni 2012 #4 Del Skrevet 6. juni 2012 Hehe ja den nervøse følelsen kjenner man godt! Ble litt tungpustet her jeg satt:) Håper du har rett ant flytting. Har huset ute for salg nå så om det du sier stemmer så er det jo sannsynlig at det blir salg og kjøp i sommer med overtagelse til høsten og det hadde vært finfint! Du har veldig rett ant stressmage og med små barn i hus er det liten tid for seg selg så du har nok rett ang det også Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143943588-jenter-jeg-har-enn%C3%A5-vondt-hvorfor/#findComment-144294096 Del på andre sider Flere delingsvalg…
HOPE08 Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 6. juni 2012 Hehe ja den nervøse følelsen kjenner man godt! Ble litt tungpustet her jeg satt:) Håper du har rett ant flytting. Har huset ute for salg nå så om det du sier stemmer så er det jo sannsynlig at det blir salg og kjøp i sommer med overtagelse til høsten og det hadde vært finfint! Du har veldig rett ant stressmage og med små barn i hus er det liten tid for seg selg så du har nok rett ang det også prøv å få tid til deg selv i sommer uten unger så kjenner du at det letter på trykket det skal jeg hehe ha gutten på avlastningshjemmet og nyte noen dager alene i sommer, har aldri klart å slappe av når han er der men jeg må sjerpe meg jeg også og heller tenke at han har det godt der:P jeg er flink til å si andre hva de skal gjøre men gjøre det selv er jeg ikke flink til hehe blir noe annet når du ser at det hjelper andre sikkert ser ikke meg selv skulle ønske det av å til hehe Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143943588-jenter-jeg-har-enn%C3%A5-vondt-hvorfor/#findComment-144294161 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå