Hønemor89 Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 Hjelpes så nervøs jeg er. Har hatt litt små vondt i den ene siden i en 2 dagers tid. Ifølge siste mens er jeg 5+4 på vei. Var hos legen i dag som sendte meg vidre til gynokolog for innvendig UL. Fullstendig krise..hun så ikke anntydning til liv eller sekk i livmoren, men fant en stor cyste ved egglederen min. Plusterlig bærer det til A-hus for ny UL der..De kan heller ikke se anntydning til graviditet. Men jeg har jo testet positiv på 4 tester !!!! Føler meg gravid også. Huff...ble sendt hjem for å se ann situasjonen frem til Mandag. Håper det vises noe i livmoren da !!! Noen andre i samme situasjon ?? Hilsen en veldig nervøs mamma
Indigo 08-10-13 Skrevet 7. juni 2012 #2 Skrevet 7. juni 2012 Da jeg var ca like langt så vi 3mm foster som var inne i en fostersekk m vann rundt. Tror hele greia var ca 1cm. Er gravid altså. Grunnen til at jeg svarer er at jeg har hatt svangerskap utenfor livmor tidligere, som ble veldig akutt. Hadde d blitt oppdaget så hadde jeg nok unngått at d ble så akutt, dvs masse blodtap. Er absolutt ik mening å skremme, men jeg synes du må få kontakt m lege/sykehus og avklart om det kan være exu..
På vei igjen <3 Skrevet 7. juni 2012 #3 Skrevet 7. juni 2012 Jeg har vært på UL uten at de fant noe. Trodde da at jeg kunne være 6 uker på vei. Dette var i en vanskelig tid, og jeg skulle ta abort. Fikk vite at de ikke fant noe. Hadde positiv test + forsinket mens. Fikk beskjed om å komme tilbake uken etter. Denne gangen fant de fosteret der det skulle være. Det var bare for lite til at de kunne finne det første gang Desverre finnes det også noen spesielle cyste-saker som produserer hcg, har du blitt opplyst om dem? Jeg hadde cyste som ikke produserte hcg forrige måned, og jeg følte meg skikkelig gravid. Den sprakk heldigvis av seg selv Får håpe det er første her som gjelder deg, da
Hønemor89 Skrevet 14. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 14. juni 2012 Ble en haste sak på meg. Ble lagt inn på Sykehuset Fredag. Og Operert på Lørdag. Da måtte de desverre fjerne min vestre eggleder, hadde indre blødninger, samt de fjernet cysten som satt på egglederen. Dette var trist synes jeg. Mye blanede følelser om hva som evt skjer neste gang vi prøver. Bruker nå dagene på å komme meg etter operasjonen. Hvor lang tid tok det før du kom deg helt igjenn. Og vilke plager hadde du etter operasjonen? Takker for svar..
Indigo 08-10-13 Skrevet 14. juni 2012 #5 Skrevet 14. juni 2012 Hei det var trist å høre. Virker som veldig lik historie dessverre, jeg ventet og i uvisshet til eggleder til slutt sprakk. Hasteoperert med masse blodtap. Mistet venstre eggleder. Kjenner godt til de følelser og tanker som kommer i ettertid. Du må gjerne sende en pm hvis du vil snakke privat. Det positive er at dette ikke ser ut til å ha hindret min fruktbarhet. Har vært gravid 4 ganger etter episoden i 09. To av gangene etter eggløsning på venstre side. Så hos meg har høyre eggleder tatt over funksjon til venstre. Masse god bedring! Jeg var forresten sykemeldt i tre uker etterpå..
Indigo 08-10-13 Skrevet 14. juni 2012 #6 Skrevet 14. juni 2012 Og hadde positiv g-test 3 mnd etter operasjon som resulterte i et vellykket svangerskap. Ingen plager etter operasjon annet enn oppblåst mage og forstoppelse rett etterpå..
Hønemor89 Skrevet 18. juni 2012 Forfatter #8 Skrevet 18. juni 2012 Venter nervøst på svar fra patologen. Spørsmålet er lå graviditeten inne i egglederen. Ringte i dag for å høre om svar. Men de hadde ikke fått svar fra patologen enda. Så skal inn til UL i morgen tidlig for å se om de ser noe inni der. Veldig nervøs. Enten har de fjernet det som skulle fjernes, eller så er jeg fortsatt gravid. Mange tanker da en liten del av meg ønsker at jeg fotsatt er det. Men alikevel nervøs rundt det med tidlig graviditet og narkose. Er dette skadelig for embryo? En annen del av meg håper de har gjort en ordentlig jobb, slik at jeg snart kan prøve på nytt...Bare å vente å se...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå