lille-my-april Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 viss noen vil ha den. Den er svart og med blonder. Str.90E. Den ble for liten til meg. Den er ikke brukt, og har fremdeles lappen på. Har også en til som er brukt en gang og vasket i tilfelle noen vil ha den også.. (jeg hadde jo selvfølgelig handlet to stk) De koster jo litt.. Så bedre viss noen andre får bruk for de i stedet for å kaste de... Kan vel sendes i et brev tenkte jeg. Viss ikke bor jeg rett utenfor Haugesund i tilfelle noen bor i nærheten
Elisabeth_W Skrevet 6. juni 2012 #3 Skrevet 6. juni 2012 Søren.. Var for sent ute jeg da. Kunne tenkt meg den jeg og
nr 1 Nes H Skrevet 7. juni 2012 #5 Skrevet 7. juni 2012 du gikk på samme smellen som meg ja, dom må da være små i størrelse.... men jeg har kjøpt slik forlenger og da går dom....
lille-my-april Skrevet 7. juni 2012 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2012 du gikk på samme smellen som meg ja, dom må da være små i størrelse.... men jeg har kjøpt slik forlenger og da går dom.... De var mindre enn de som er hvite som de har på cubus.. men det er jo ikke helt like. Er litt små de hvite også. Men disse svarte med blonder var både for små rundt, og også over puppene rett og slett Er ikke lett å finne ammebh i vår størrelse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå