Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Vi er kjempefornøyd m vår Bugaboo, som vi har brukt i 2 år og 4 mnd nå ;-)

Den er så lett å trille/snu rundt, rett og slett veldig praktisk. Og veier lite i forhold til mange andre. Og veldig positivt at man kan snu sittedelen begge veier. Selv nå når jenta vår er over 2 år, så er det ofte kjekt for henne å sitte mot oss - faktisk det vi bruker mest. Da kan vi kommunisere og se når hun sovner osv...

Hvis TFK er den vognen jeg tror m 3 hjul (?), så vet jeg om flere som er fornøyd m den. Men det mange klager på er at bagdelen er så kort, så de fort må skifte til sittedelen. Den er veldig stor, og vender kun fremover. Personlig ville jeg ikke hatt den - mye pga at den vender fremover, og man ikke har kontakt m barnet på samme måten.

Tfk er en av de vognene på markedet som har størst bag, så da mener nok b77h en annen tre hjuling.

De tar ca like mye plass sammenlagt, for med bag tar tfk ganske stor plass den å. Fordelen med bugaboo er at alle deler kan legges flatt, jeg har hatt hele min buggisi skiboksen på bilen mange ganger :)

Hvilket av disse du elger blir jo en smakssak, prøv de godt og velg den du liker best, gode vogner begge to. Selv liker jeg bugaboo best pga alle mulighetene, pluss at jeg synes tfk er veldig stor og ruvende.

Annonse

Jeg hadde en periode begge.

Buggaboo'en ble da brukt daglig, mens TFK'en ble stående i kjelleren.

Begge to er knallgode vogner, men det eneste tilfellet TFK er overlegen Bugaboo er på lengre dagsturer til f.eks fornøyelsesparker hvor ungen gjerne vil røre mer på seg i vogna og en trenger ha med masse ting og tang.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...