Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har siden ca uke 12 kjent en liten kul på venstre side av magen,rett over(og på innsiden) av hoftekulen. Den var øm å trykke på men plaget meg ellers ikke. Nå er jeg 18+5 og kulen er der fortsatt men har begynt å være øm innimellom uten at jeg trykker på den (det kan jo hende barnet trykker på den da..)

Leste litt om cyster nå og lurer på om det kan være det? Skal på ul om en drøy uke,håper de har tid til å sjekke det da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har cyster på eggstokene, hatt det i flere år. Er ikke farlig så lenge de ikke blir veldig vonde eller vokser :)

Skrevet

Jeg har cyster på eggstokene, hatt det i flere år. Er ikke farlig så lenge de ikke blir veldig vonde eller vokser :)

Men synes du min beskrivelse kan høres ut som cyste?

Skrevet

Kan det ja. Jeg er som regel øm og får smerter under eggløsning. Du kan finne det ut ved en innvendig ul :)

Skrevet

Jeg var på innvendig UL i uke 12 og hadde også en vanncyste på den ene eggstokken. I følge gynokologen var dette temmelig vanlig ifb. med svangerskap.

Skrevet

Jeg har hatt flere cysten, men hørtes rart ut om msn kunne kjenne de utenpå kroppen??? Man kjenner jo ikke eggstokkene sine heller?? Hvertfall kjenner ikke jeg mine:)

Skrevet

Jeg har hatt flere cysten, men hørtes rart ut om msn kunne kjenne de utenpå kroppen??? Man kjenner jo ikke eggstokkene sine heller?? Hvertfall kjenner ikke jeg mine:)

Men jeg har også hatt overstimulerte eggstokker i forbindelse med ivf-behandling,-vet ikke om det kan ha noe å si?

Skrevet

Jeg har vært overstimulert pga ivf 2 ganger, 1 som endte på sykehus, da var magen såå stor og sprengt at jeg så ut som jeg bar høygravid! Da kjente jeg ikke annet enn sprengt mage! Men når du er på ul meste gang forklar gyn hvor du kjenner kulen og spør:) om du feks er veldig slank kan du jo kjenne andre ting enn oss med litt mer kjøtt på beina:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...