lin78 4herligebarn<3 Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 Hatt løs mage i hele dag, litt mageknip, og veldig nedpress...1 dag til mens-termin, dog skal jeg ha mitt 4.keisersnitt som er planlagt til førstkommende mandag(grunnet litt senere ul-termin..)....men begynner å lure på om noe er på gang her....Hatt vannavgang de siste 2 sv.skap før noen andre tegn, så dette blir spennende!!!!
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 6. juni 2012 #2 Skrevet 6. juni 2012 Det hørtes jaggu ut som noe kan være på gang ja Lykke til
Leirha Skrevet 6. juni 2012 #5 Skrevet 6. juni 2012 Isåfall skullejeg ønske det hadde vært et tegn hos meg også. Har hatt løs mage over en uke, mageknip og enormt nedpress.Men ingeting skjer av den grunn, tror bare kroppen gjør seg klar.
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 7. juni 2012 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2012 ikke utviklet seg til noe mer nei, men fortsatt springer jeg på do...hehe, får iallefall utrensing
toband Skrevet 7. juni 2012 #7 Skrevet 7. juni 2012 hehe, har flydd på do i en ukes tid nå jeg... rar i magen, men baby er der inne ennå. Godt å få rensa opp før fødselen... hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå