kyssegal Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 Jenta mi fyller 5 år!! og jeg lurer på om jeg skal overraske henne med å innrede barnerommet! Vi har vært på flyttefot mye og synes rommet bare er noe rot! hun leker aldri der eller med lekene. hvis hun leker med noe så ender det opp i stua Det er ikke meg i mot, men jeg har lyst til at hun skal ha sitt lille "eget" sted. Hun er egentlig en barnslig jente. Hun sover i senga mi om nattan, har alltid prøvd å få hu i sin egen. Men lykkes aldri! Hun merker til å med at jeg ikke er i senga om nattan hvis jeg er våken.. Jeg er usikker på om jeg skal innrede rommet som alltid med foreks olebrum, tingeling osv, fortsette i småbarns stilen eller om jeg skal kjøpe en skrivepult og stol, bokhylle, masse farger, kanskje bilde av nassenøff,
Tredjemann på vei :D Skrevet 13. juni 2012 #2 Skrevet 13. juni 2012 Personlig har jeg veldig sansen for den fargerike barneromsstilen til Ikea, så her har begge ungene (jente 4 år og gutt 6,5 år) gardiner, teppe og sengetøy i Ikea "Barnslig"-stilen. De har matchende farge på veggene, hvite møbler og annet stæsj i de samme fargene som sengetøyet o.l. Her har ingen av ungene skrivebord enda, da eldstemann gjør leksene sine på kjøkkenet, men tenker det blir når rommet skal skifte stil neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå