Gå til innhold

Da er jeg tilbake her etter SA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk svar på første blodprøven i dag. Den var på kun 3300, som er et fryktelig lavt tall når jeg egentlig var 8+2. Det kan jo tyde på at det har vært dødt inni der lenge.. Får svar på fredag på blodprøven jeg tok i dag, men jeg vet jo allerede nå at det ikke kommer til å være et positivt svar.

Så da er jeg altså tilbake på "bli gravid". Er det noen som har hatt SA her? Hvor lang tid tok det før dere ble gravide igjen? Og hvor lenge blødde dere? Det har egentlig stoppa ganske opp her, etter bare 5 dager, håper jeg slipper unna utskrapning...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så trist å høre. Var selv igjennom en SA i mai i fjor. Jeg kan nok dessverre ikke komme med en gladhistorie om at jeg ble gravid med en gang igjen, men vi har ikke vært flinke nok med prøvinga. :-) Ikke har jeg regelmessig syklus heller. Men det er jo veldig individuelt hvor kjapt man blir gravid igjen da.

Etter selve SA`n blødde jeg omtrent ikke noe, og slapp utskraping. Hadde heller ikke noen GU eller ultralyd når det skjedde. Legen sjekket kun blodprosent. Så lenge man føler seg grei fysisk, mente legen det ikke var nødvendig. Og det gikk veldig bra med meg etterpå.

Håper du blir raskt klar igjen da. På alle måter. Lykke til!

Skrevet

Uff, det er trist! Hadde en SA i mars, var 6-7 uker på vei. Ble faktisk gravid mnd etter, men mistet da også, eller hadde en kjemisk graviditet da.. Nå prøver vi igjen, men ble ikke gravide nå i mai i alle fall.. Det er veldig veldig vanlig, men det er liksom ingen trøst det syntes jeg i alle fall. Vet ikke om du er førstegangs, jeg har en fra før og tror kanskje å kose m henne var det som hjelp best!

Skrevet

Hadde MA på slutten av april. blödde i ca 4 dager etter tablerttkuren, og 4 til t dager med brunlig utflod. Fikk negativ test uka etter dette. Ble ikke gravid rett etter, akkurat hatt ménsen nå, så full pröving igjenn her no. Håper på full klaff no ;-)håper det går bra med deg og at det går bra neste gang :-)

Skrevet

Å neeei minimikro :( Sender en god klem og hater å måtte ønske deg velkommen inn hit igjen pga sa :(

Skrevet

Uff det var trist å høre;(

Jeg hadde Sa i oktober(uke 6).Blødde som en foss i 14 dager.Trengte ikke utskraping eller lignende.Var hos gyno og han kunne ikke se fostersekk lenger.

Har prøvd nå siden oktober.. etter SA fikk jeg ikke mensen på 52 dager men så ordnet det seg.Så lei av å prøve;(

ønsker deg masse lykke til!

Skrevet

Lite besøk fra 2.trimester.

Hadde selv en sa i sept, blødde bare i 3 dager og alt kom ut av seg selv på dag 2. Var da rundt 6-7uker på vei. Hadde hatt nyheten i 5 dager bare.

Ble igjen gravid i januar som sitter enda.

Så det tok 4 måneder før det klaffet.

Skrevet

Så trist å høre, :( har selv mistet to ganger, så vet hvordan du har det, kan bare si at det blir bedre etterhvert, og at du ikke må miste troen på at det til slutt vil klaffe! Lykke til videre! :)

Gjest Lindus :) med spire!
Skrevet

Så trist Mini!!! Føler med deg....Jeg hadde en sa i begynnelsen av mai, var da i uke 5+3. Blødde som en vanlig menstruasjon. Er nå gravid igjen, er 4+4 i dag. Skal til gyn på tidlig ultralyd på tirsdag.

Ønsker deg masse lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...