Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte boxershortser i str 86/92 til min snart 2 1/2 år gamle pode, med tanke på bleieslutt... MEN.. han er jo så slank at den bare glir ned *ler*..

Men såvidt jeg har skjønt, så er dette den minste str. ??

Er det noen som vet om noen i en liten str, og som kanskje er litt strammere i strikken f.eks?

Har ikke sjekket i så mange butikker ennå, kjøpte iTyskland da vi var der nå.

tips anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må kjøpe de "skikkelige" som kjøpes enkeltvis. På Kaphal selger de nå 3 for 2. Vask dem før bruk (og gjerne tørketromle dem), og se om ikke de passer da :)

Skrevet

Takk!, da blir det en liten tur dit å kikke imorgen!

Skrevet

Vi har boxere til junior på 18 mnd og 10,5 kg som sitter som et skudd! Str 86 fra kappahl, stripete.

Skrevet

Mange av boxerene/trusene i 86/92 er beregnet for å ha bleier under, så det kan være en grunn til at de sitter dårlig. Det står stort sett på lappen som henger på eller pakka de ligger i hvis de er det, så pass på i butikken.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg synes det også er problematisk å kjøpe undikser til sønnen min på 2. Men som nevnt over her er det mange undikser, de fleste eg ar sett, er iberegnet plass til bleie under.

Personlig synes jeg det er helt tullete. Det er da ikke uvanlig at gutter på 2 1/2 år slutter med bleie er det vel?

Skrevet

Jeg har en gutt på 3 1/2 år og han sluttet med bleie i fjorsommer ;-) Så nei er nok ikke uvanlig det ;-)

Men jeg har også vært veldig fornøyd med boxere fra Kappahl ;-)

Gode i strikken, fine mønstre og holdbare i vask ;-)

• 3 uker senere...
Skrevet

Liker boxerne til pierre robert. Selv kjøper jeg 98til han da han har bleie under :)

Skrevet

Vi kjøpte fra H&M, sønnen min er også lang og slank. Begynner endelig å sitte bedre nå, men de fra KappAhl er for små etter vask og tørketrommel, så de funker nok. Evt prøv vanlige truser, det gjorde venninna mi.

Og er enig med dere om at det er tullete at de boxerne er beregnet for å ha bleier under. Sønnen min brukte ikke boxer før han sluttet med bleie i påska, rett før sin 2,5 års dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...