Mor Stratos Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 Jeg skal ha keisersnitt imorgen!!! Er utrolig spent! Hadde akutt KS med storebror, så håper på en bedre opplevelse denne gangen. :-) Måtte bare dele det med noen, for skal ikke si noe til familie og venner. :-)
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 6. juni 2012 #2 Skrevet 6. juni 2012 Oi, he he Lykke til, det går nok veldig bra!
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 6. juni 2012 #4 Skrevet 6. juni 2012 Masse lykke til Blir sikkert en fin opplevelse med et planlagt snitt, selv har jeg 3 hastesnitt bak meg, så jeg håper nr.4 får bli planlagt denne gang
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 6. juni 2012 #5 Skrevet 6. juni 2012 Lykke til, heldig som får holde skatten din snart
Mor Stratos Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2012 Tusen takk alle sammen! Har nesten ikke gått opp for meg ennå. Ble bestemt i formiddag, så nå sitter jeg på sykehuset for forberedelser og samtaler. Gleder meg, men er samtidig veldig spent. :-)
mamma til s@lma Skrevet 6. juni 2012 #7 Skrevet 6. juni 2012 Jeg skal ha keisersnitt imorgen!!! Er utrolig spent! Hadde akutt KS med storebror, så håper på en bedre opplevelse denne gangen. :-) Måtte bare dele det med noen, for skal ikke si noe til familie og venner. :-) Masse lykke til ! Jeg skal ha dagen etter deg krysser fingrene !
Mor Stratos Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #8 Skrevet 6. juni 2012 Jeg skal ha keisersnitt imorgen!!! Er utrolig spent! Hadde akutt KS med storebror, så håper på en bedre opplevelse denne gangen. :-) Måtte bare dele det med noen, for skal ikke si noe til familie og venner. :-) Masse lykke til ! Jeg skal ha dagen etter deg krysser fingrene ! Masse lykke til deg også. :-) Nå er vi på vei hjem og skal feire at KK ikke er så "fæle" som man alltid hører! Hipp hipp hurra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå