Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 Hei. Jeg har er nå inne i min fjerde dag på Bio-Drain. Håper virkelig denne kuren fjærner mye av giftstoffene i kroppen og gir meg en kikkstart i slankingen. Merker at tisset lukter mye vondere, og at jeg er mye mer oppblåst. Noen som har erfaringer de vil dele? Ja, Jeg vet at dette ikke er en slankekur.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #2 Skrevet 6. juni 2012 Hva er det? Hva koster det? Hvor får en kjøpt det?
Mamma til to guttegull Skrevet 6. juni 2012 #3 Skrevet 6. juni 2012 Du viser gode rensnigstegn Bare fortsett. Drikk rikelig med vann - helst ikke iskaldt. Det kan også være greit å spise litt fiber som kan binde avfallsstoffene og frakte de ut av kroppen
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #4 Skrevet 6. juni 2012 Har brukt en slik kur 3 ganger for å rette opp balansen i tarmen og maven. Har aldri gått ned noe i vekt av det.
Tired mama Skrevet 6. juni 2012 #5 Skrevet 6. juni 2012 Det fungerte ikke på meg i hvert fall. Så eller følte ingen endring. Jeg har gått på C24 som tømmer tarmene, og DET var effektivt! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå