Gå til innhold

Skriker alltid på morningen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig? Hører om barn som kan ligge å synge /snakke/ kose seg selv om de har våknet og ligger i senga.

Her er det alltid full hyling fra jenta våkner til vi tar henne opp av senga. Og det er ikke like koselig å bli vekt med hyl hver morning kl.06.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det også skriking med det samme hun våkner, særlig om hun våkner så tidlig som 5-6. Jeg tolker det som at hun ikke er skikkelig uthvilt, men våkner fordi hun er sulten.

Våkner hun kl 7 er hun som oftest strålende blid.

Skrevet

Sånn er det her og...hun skriiiiiiiiiiiker. Blir helt gåen jeg.

Skrevet

Begge mine barn har vært/ er sånn når de våkner. Største på 4 år har selvsagt sluttet, men minsten på 2 år gjør det fortsatt. Både om morgenen og etter formiddagsdupp. Trodde det var helt vanlig jeg, helt til mamma bemerket det en gang, at jeg og mine 2 søsken alltid lå og bablet og pludret når vi våknet, i motsetning til mine hylende barn :) Gir seg med en gang de blir/ ble plukket opp da :)

Skrevet

Våkner til skrik hvis tuppa ikke er helt uthvilt... Våkner fordi hun er sulten eller full bleie ;) Slik er hun på dagduppen også ;)

Skrevet

Eldstemann her var sånn, husker ikke helt når han gikk over til å faktisk rope på meg eller pappen, men var over to år.

Minsta på 14mnd våkner med å snakke med seg selv, en litt mer behagelig oppvåkning må jeg si ;) Men hun sier fort ifra hvis vi ikke kommer, men kan faktisk ligge 10-15min og bable for seg selv.

Skrevet

Lillemor skriker KUN om hun ikke er uthvilt. Å da fÅr hun ikke opp altsÅ ;) Det hjelper ikke om klokken er 5 eller om klokken er 8.

GrÅter hun nÅr hun vÅkner er hun ikke uthvilt, og sovner gjerne etter 5 minutter igjen. Noen ganger sover hun i bare 15 minutter, og noen ganger sover hun gjerne 3-4 timer til.. Å nÅr hun vÅkner og roper Mammmaaaaa, Hallloooo.. DA er det greit Å vÅkne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...