førstegang...1 Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 Er det vanlig? Hører om barn som kan ligge å synge /snakke/ kose seg selv om de har våknet og ligger i senga. Her er det alltid full hyling fra jenta våkner til vi tar henne opp av senga. Og det er ikke like koselig å bli vekt med hyl hver morning kl.06.
Babyønske �� Skrevet 6. juni 2012 #2 Skrevet 6. juni 2012 Her er det også skriking med det samme hun våkner, særlig om hun våkner så tidlig som 5-6. Jeg tolker det som at hun ikke er skikkelig uthvilt, men våkner fordi hun er sulten. Våkner hun kl 7 er hun som oftest strålende blid.
Jenny251210 Skrevet 6. juni 2012 #3 Skrevet 6. juni 2012 Sånn er det her og...hun skriiiiiiiiiiiker. Blir helt gåen jeg.
petite fleur Skrevet 6. juni 2012 #5 Skrevet 6. juni 2012 Begge mine barn har vært/ er sånn når de våkner. Største på 4 år har selvsagt sluttet, men minsten på 2 år gjør det fortsatt. Både om morgenen og etter formiddagsdupp. Trodde det var helt vanlig jeg, helt til mamma bemerket det en gang, at jeg og mine 2 søsken alltid lå og bablet og pludret når vi våknet, i motsetning til mine hylende barn Gir seg med en gang de blir/ ble plukket opp da
C.L.H85 Skrevet 7. juni 2012 #6 Skrevet 7. juni 2012 Våkner til skrik hvis tuppa ikke er helt uthvilt... Våkner fordi hun er sulten eller full bleie Slik er hun på dagduppen også
Høna08 Skrevet 7. juni 2012 #7 Skrevet 7. juni 2012 Eldstemann her var sånn, husker ikke helt når han gikk over til å faktisk rope på meg eller pappen, men var over to år. Minsta på 14mnd våkner med å snakke med seg selv, en litt mer behagelig oppvåkning må jeg si Men hun sier fort ifra hvis vi ikke kommer, men kan faktisk ligge 10-15min og bable for seg selv.
Blabb00 Skrevet 7. juni 2012 #8 Skrevet 7. juni 2012 Lillemor skriker KUN om hun ikke er uthvilt. Å da fÅr hun ikke opp altsÅ Det hjelper ikke om klokken er 5 eller om klokken er 8. GrÅter hun nÅr hun vÅkner er hun ikke uthvilt, og sovner gjerne etter 5 minutter igjen. Noen ganger sover hun i bare 15 minutter, og noen ganger sover hun gjerne 3-4 timer til.. Å nÅr hun vÅkner og roper Mammmaaaaa, Hallloooo.. DA er det greit Å vÅkne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå