dorri Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 Nå må babyen komme snart, så det blir litt action her! Huset er strøkent, klærne er vasket, senga er reid opp. Ohhh what to do?? Jeg vil ha babyen min nå!!!!! 10 dager igjen til termin. Orker ikke tanken på overtid, her jeg sitter å blomstrer med min bringebærbladte;-)
*Kengumamma* Skrevet 6. juni 2012 #2 Skrevet 6. juni 2012 Akkurat sånn har jeg det også. Holder på å bli gal! Vurderer faktisk å dra på jobb å bidra litt, for det er mye morsommere enn å sitte her og bare vente 11 dager igjen til termin her, men jeg vil føde nå!
OptimistHoppa Skrevet 6. juni 2012 #3 Skrevet 6. juni 2012 11 dager igjen til termin her og ikke utålmodig. Det er ikke det at jeg ikke har plager nok til at jeg gjerne skulle hatt han ut snart, men han kommer uansett når han kommer så har rett og slett bestemt meg for å ikke gidde å bli utålmodig før termin! Fungerer kjempebra. Prøver å fylle opp hver eneste dag med en plan. Frisørtime, jordmortime, leggmassasje, lunsj med venninner, shopping, plante en blomst, strikke, bake etc. etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå