Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har vært på to ultralyd i uke 18 og 19. Dette bilde er fra uke 18.

Jordmor var veldig usikker på kjønnet. Er det noen som klarer å se hva det blir??????post-581171-0-34612200-1338973112_thumb.jpg

Er i uke 29 nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm har 3 barn så burde jo klare å se det etterhvert, hehe

Tipper Gutt jeg :)

Skrevet

Synes ikke det var så lett å se på det bilde der.

var h*n veldig aktiv da dere tok bildene :)

Skrevet

jeg har samme problem... legen trodde først det måtte være jente, men skiftet over til gutt og pekte og forklarte hvorfor han mente det. jeg ble ikke klok på det. Førstemann så vi så tydelig at var en gutt! Var på ul i dag, pga at legen var usikker på leie, og kunne ikke finne kjønn i det hele tatt.... en uke til termin, så må nok lure litt til... :)

Skrevet

Umulig se på det bildet der...

Skrevet

Det var ikke lett å se på det bildet. Her er entil der jeg har skrevet på hvor beina er og evt kjønnet. Jeg synes jeg ser en tut, men blir veldig usikker når legen sa kanskje jente på 2 ultralyd.post-581171-0-07037600-1339017652_thumb.jpg

Skrevet

Skjønner godt at du klør deg i hodet over det der, ikke lett å se nei. Ville kaaaanskje hellet mer til gutt, men nei, jeg vet ikke. 3d ul eller vente i spenning?

Skrevet

Jeg heller mot jente ;), men det er fordi hos meg var det såå tydelig når vi var på ul i uke 19 hva som var pungen og tuten;), at de behøvde ikke å fortelle meg at vi venter en gutt ;)

Skrevet

Umulig å se;) Men er enig med Proppolf, de pleier å se det tydelig når det er gutt. Jeg har allerede et fint portrett av "utstyret"...:)) Så ja, jeg tipper jente og gleder meg til fasiten kommer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...