missy83 Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 Hei Jeg har vært på to ultralyd i uke 18 og 19. Dette bilde er fra uke 18. Jordmor var veldig usikker på kjønnet. Er det noen som klarer å se hva det blir?????? Er i uke 29 nå.
Rosaglede Skrevet 6. juni 2012 #2 Skrevet 6. juni 2012 Hmmm har 3 barn så burde jo klare å se det etterhvert, hehe Tipper Gutt jeg
Lyckelin Skrevet 6. juni 2012 #3 Skrevet 6. juni 2012 Synes ikke det var så lett å se på det bilde der. var h*n veldig aktiv da dere tok bildene
toband Skrevet 6. juni 2012 #4 Skrevet 6. juni 2012 jeg har samme problem... legen trodde først det måtte være jente, men skiftet over til gutt og pekte og forklarte hvorfor han mente det. jeg ble ikke klok på det. Førstemann så vi så tydelig at var en gutt! Var på ul i dag, pga at legen var usikker på leie, og kunne ikke finne kjønn i det hele tatt.... en uke til termin, så må nok lure litt til...
missy83 Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2012 Det var ikke lett å se på det bildet. Her er entil der jeg har skrevet på hvor beina er og evt kjønnet. Jeg synes jeg ser en tut, men blir veldig usikker når legen sa kanskje jente på 2 ultralyd.
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 7. juni 2012 #7 Skrevet 7. juni 2012 Skjønner godt at du klør deg i hodet over det der, ikke lett å se nei. Ville kaaaanskje hellet mer til gutt, men nei, jeg vet ikke. 3d ul eller vente i spenning?
Proppolf juni2012 Skrevet 7. juni 2012 #8 Skrevet 7. juni 2012 Jeg heller mot jente , men det er fordi hos meg var det såå tydelig når vi var på ul i uke 19 hva som var pungen og tuten;), at de behøvde ikke å fortelle meg at vi venter en gutt
Bamsemams74 Skrevet 7. juni 2012 #9 Skrevet 7. juni 2012 Umulig å se;) Men er enig med Proppolf, de pleier å se det tydelig når det er gutt. Jeg har allerede et fint portrett av "utstyret"...) Så ja, jeg tipper jente og gleder meg til fasiten kommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå