Gå til innhold

Venter en gutt i disse dager...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

...og trenger et navn til han. Vi har en sterk favoritt blant de jeg setter opp her, men vil gjerne se deres mening om navnene.

Hvilket liker du best? Ranger gjerne og fortell hvorfor (om du har noen grunn)...

Ådne

Eskild

Brage

Olve

Olai

Jeg liker Ådne og Olve veldig godt. De er ogsÅ minst brukt av disse du nevner. Olai og Brage begynner Å bli noksÅ mye brukt, men er fine fordet. Eskild har jeg aldri likt.

...og trenger et navn til han. Vi har en sterk favoritt blant de jeg setter opp her, men vil gjerne se deres mening om navnene.

Hvilket liker du best? Ranger gjerne og fortell hvorfor (om du har noen grunn)...

Ådne

Eskild

Brage

Olve

Olai

Eskil er et fint og staut navn. Ådne liker jeg godt, gir en egen identitet med bruk av ø,æ eller Å synes jeg. Olve er kult og ikke sÅ hyppig i bruk. Brage er fint, men litt mere brukt. Og Olai er ogsÅ et fint navn, men kommer allikevel sist fordi jeg synes det er litt i vinden..

Annonse

Annonse

Ådne

Eskild

Brage

Olve

Olai

1.Ådne

2.Olve

3.Eskild

4.Brage

5.Olai

vanskeig Å forklare hvorfor, men jeg bare liker Ådne best

Endret av Wilhemina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...