Gå til innhold

Fra nå av skal jeg kun spise mirakelnudler og grønnsaker. Da bør jeg vel gå ned i vekt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Får du kjøpt de i Norge? Jeg vil også ha.

Skrevet

Vet ikke hvor du bor, men de har fått dem inn på helsekosten i asker så slipper man å bestille:)

Ja, da bør du rase ned i vekt:)

Skrevet

Høres ikke særlig lurt ut, du vil jo komme i manko på en masse næringsmidler. For ikke å snakke om hvor ensidig og kjedelig det blir.. Du kommer til å bli dritt lei, sprekke så det det skriker og legge på deg igjen mer enn du har gått ned.

å få i seg f.eks proteinene kroppen trenger på bare grønnsaker krever at du virkelig setter deg inn i sakene på forhånd.

Skrevet

Lykke til;) Ikke noe for meg det der hvertfall, de inneholder jo verken protein, flerumettet fett eller noe slags form for karbohydrater! Snakker vi mangelsykdommer?

Skrevet

Du vil nok gå ned noen kilo nå og så legge på deg minst like mye i pløet av noen månder. Du holder ikke ut å leve slik særlig lenge, ikke er det sundt heller.

Annonse

Skrevet

Jeg levde på grønnsaker og litt bønner eller tofu i 4 måneder, gikk ned 20 kilo og har holdt vekten i 1,5 år. Så det du sier her er ikke nødvendigvis helt riktig...

Skrevet

Uuuæh! Heter de "englehår"? Creepy! Hadde aldri klart å spise...

Skrevet

høres ikke bra ut!!! du kommer til og stupe ganske fort pga mangel på energi!!! drikk vertfall proteinshake ved siden av!

Skrevet

Jeg levde på grønnsaker og litt bønner eller tofu i 4 måneder, gikk ned 20 kilo og har holdt vekten i 1,5 år. Så det du sier her er ikke nødvendigvis helt riktig...

Men sansynligheten er veldig stor.

Skrevet

Ja, ja. Lykke til.

Jeg kjøpte mange pakker med mirakelnudler, satt meg forventningsfull ved bordet og smakte.....blæh... Holdt på å kaste opp. Konsistensen er helt jævlig, for å ikke snakke om den stanken som kommer når du åpner posen den ligger i.

Alt gikk rett i søpla!!

Skrevet

Hva med å ha ett sunt kosthold istedet?

Bytte ut brødskiva med grovt knekkebrød, spise masse fisk og grønnsaker, kutte ut all feit mat. Drikke vann istedet for saft og brus.

kan også være lurt å melde seg inn i en av slankeklubbene på nett, for da kan du sjekke hvor mange kalorier maten inneholder.

Men like viktig er trening!

Skrevet

Hva med å legge i moen kyllingbiter/fisk i det minste? Det påvirer ikke blodsukkeret slik at du legger på deg, samtidig som det inneholder proteiner og en del annet nyttig.

Annonse

Skrevet

Jeg trener tre ganger i uka.. Styrke og kondisjon. Jeg spiser ikke brød, eller knekkebrød, blir dårlig i magen av det. Spiser verken ris eller pasta (aldri likt).

Har kuttet ut sukker også, bruker naturlige søtninger istedet, som stevia og sukrin. Drikker vann med isbiter og Pepsi Max i helgene.

Sliter allikevel med å gå ned i vekt, så tenkte kanskje dette kun gi en kickstart..

HI

Skrevet

Det er bra med en skikkelig kickstart, jeg startet slankekuren med en ukes faste, fikk masse motivasjon og energi av det faktisk:)

Skrevet

Jeg trener tre ganger i uka.. Styrke og kondisjon. Jeg spiser ikke brød, eller knekkebrød, blir dårlig i magen av det. Spiser verken ris eller pasta (aldri likt).

Har kuttet ut sukker også, bruker naturlige søtninger istedet, som stevia og sukrin. Drikker vann med isbiter og Pepsi Max i helgene.

Sliter allikevel med å gå ned i vekt, så tenkte kanskje dette kun gi en kickstart..

HI

Men når du trener så trenger du proteiner. Kjøtt kjøtt kjøtt kjøtt :-D

Lykke til da

Skrevet

Et vegetarkosthold er absolutt å anbefale om du vil ned i vekt! :) jeg er veggis og kan spise hva jeg vil, legger ikke på meg og har masse energi. Men du må spise mer og mer avansert enn det der!

Eks: salat: brune linser, tomat, agurk, crisp salat, pinjekjerner, fetaost soltørket tomat og nudlene om du vil. Er det beste jeg vet! Komboen av alt dette er så godt.

Grønnsakssuppe: hiv gulrøtter, purre, potet, kålrabi og det du vil i en gryte, ta i vann og noen grønnsaksbuljonger oppi.. Kok og server!

Tofu kan du bruke til mye, les deg opp på nettet!

Hempprotein tar jeg hver morgen med ferskpresset grønnsaksjuice. Gir MASSE energi!

Du kan kjøpe kjøttdeigerstatning i de fleste helsekost og store matbutikker, det kan du ha sammen med nudlene og grønnsaker for å få protein.

Bare noen tips :) du bør ikke leve på så ensidig kost. Før du vet ordet av det sitter du med en handlepose med pizza, sjokolade og brus i et svakt øyeblikk med lavt blodsukker på butikken ;)

Skrevet

Er selv vegetarianer men kan IKKE spise hva jeg vil for det! Jeg må telle kalorier og trene ellers legger jeg fort på meg...

Skrevet

man kan slanke seg på mange forskjellige måter, er bare det at man ikke kan gå tilbake til gamle vaner etterpå, det er da man går opp i vekt.

man må begynne forsiktig med mat igjenn, og legge om kostholdet.

bare det å drikke alkohol ødelegger alt,man veier seg på mandag for så få et sjokk...opp 2kg??? men det er bare vann.

drikk MASSE vann.

jeg drikker nokashake med proteinpulver frokost og kveld. til middag spiser jeg alt UNTATT: potet,pasta,ris.brød- jeg går ned:-)

Skrevet

HI

Hva spiser du egentlig?

Skrevet

Man trenger ikke spise kjøtt pga proteiner. Egg,og melkeprodukter funker fint :)

Men magert kjøtt er viktig. Og selfølgelig måten man tilbereder maten på.

Her bruker vi kun rapsolje eller damping.

Tror nok du må trene mer enn 3 ganger pr uke. Husker jeg trente 6 dager når jeg skulle ned i vekt. Men var med på harde bodypump timer, spinning og andre diverse som gjorde at svetten sprutet og musklene verket ;)

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

HI

Hvordan i all verden skal du ha utbytte av så mye trening når du spiser mann som har INGEN (!!) kalorier? Hva er vits i å spise mat uten kalorier? Det er jo kalorier man trenger for å holde kroppen i gang, bygge muskler og generelt for å ikke daue. Hva med heller å gå til ernæringsfysiolog og fastsette "matplan" for deg som passer din forbrenning, aktivitetsnivå og startvekt?

Rart at når man ellers har helseproblemer, så går man til spesialist. Når bilen ryker, går man til bilmekaniker og når det er jordingsfeil i huset tilkaller man elektriker. Men for å gå drastisk ned i vekt tar man i bruk alle mulige hubbabubba-mirakelkurer uten å forhøre seg med ernæringsfysiolog eller lege først?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...