Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei venninne var på ul i går, da var hun 4+5! Gyn kunne ikke se noen ting, men han mente han burde sett noe??? Jeg tror det er for tidlig bare Ell hva? Hun ble jo kjempe redd! Hun Skulle egentlig dit for å skjekke noen syster!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var på ul i uke 5. Så fostersekk, men ikke noe mer. En uke senere var det en liten sak med hjerteaktivitet. Så jeg vil tippe det er for tidlig for venninnen din, ville bedt om en ny ul om en uke eller to :)

Skrevet

Ja! Det er bra! Syntes det var dumt av legen å si han burde sett noe!! Han burde sakt det var for tidlig, for nå er hun jo kjempe bekymret etter å ha mistet 2 ganger før:-/

Skrevet

Legen trodde jeg var i slutten av uke 7 nå, men klarte ikke å se noe på utvendig UL nå igår, er det uvanlig??? Blir bekymret nå..

Skrevet

Dette var innvendig ul!! Tror ikke det er vanlig at msn gjør utvendig ul før hvertfall uke 10

Skrevet

Okai, så det er vanlig at man ikke kan se noe på utvendig så tidlig som i slutten av uke 7 på utvendig? Han sa det føre også serru, at han trodde det var litt for tidlig. Men skal tilbake om 14 dager så håper det kanskje er mulig å se noe da

Skrevet

I sist svangerskap var jeg på innvendig ul i uke 6 og da kunne jeg tydelig se at det var noe der. Fikk med bilde... Så var litt rart de ikke så noe...

Skrevet

Gynekologen jeg bruker tar ikke utvendig ul før livmoren er godt over skambenet, fordi det er vanskelig å få bra bilder når livmoren er gjemt nede i bekkenet. Han er spesialist på området, så ut ifra det syns jeg ikke det er rart at det er vanskelig å se noe på utvendig ul i uke 7. Jeg trodde jeg var 7 uker på vei, og var bare fem. Da var det som jeg skrev ingenting å se i fostersekken.

Skrevet

Jeg var på ultralyd i uke 4 grunnet sterke magesmerter, som de fant ut av var på grunn av en ufarlig vanncyste. Jeg hadde ingen tanker om at jeg kunne være gravid. På ultralyden så de i tillegg en forstørret livmor og en tydelig fostersekk på 2 mm. Ble litt overrasket når jeg da fikk beskjeden om at jeg var gravid. Dette var med innvendig ultralyd.

Så er ganske sikker på at man skal kunne se tegn til en graviditet med ultralyd da.

Skrevet

Hvordan fant hun ut at hun var gravid?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...