Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk beskjed fra ei dame at hun så tre barn på meg. Vi har jo vanskeligheter. Dette er det 6 assisterte forsøket og vi fikk satt inn to egg. Og vi har en gutt fra før. Denne dama visste ikke det og når jeg fortalte det mente hun det var to der inne. Jeg har litt vanskelilgheter å tro på det siden vi sliter så med å få. Men er det noen fler som ser noe? Er bare 7 uker og skal på UL i uke 8.

120580

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk opp at her er det muligheter for tvillinger :)

Kom både ei jente og en gutt opp :D

Masse lykke til!

Skrevet

Guri, dette er alt for spennende. Dere skal få tilbakemelding til uka. Noen fler?

Skrevet (endret)

får opp ei lita tulle i magen din..men får opp at du blir gravid igjen like etter helt på egen hand..ser du får en liten gutt da...

Endret av solrose1
Skrevet

Det virker som du får 2 tette! :)

Skrevet

HMM spennende. I morgen er det UL, så da får vi bekreftet ting. Noen fler som ser noe?

Skrevet

Synst det var litt spenndenes dette.. hva så dem på ul idag?? =)

Skrevet

Får opp 1 barn på dere. En gutt! :)

Skrevet

Det ble ingen jente eller gutt. Mistet i dag. Er helt på bånn. Endelig klarte vi det etter 6 runder assistert, men nei. Her ingen ord

Skrevet

Stakkars deg - har ingen ord som passer heller :( Men er du helt sikker på at du mistet? Kan det ha vært to og du mistet den ene?

Skrevet

De har sjekket der inni. Det var det jeg håpet på at det kunne vært tvillingen.

Skrevet

De har sjekket der inni. Det var det jeg håpet på at det kunne vært tvillingen.

uff så leit micro... mistet selv jeg da jeg endelig ble gravid etter 1 ex.u, 2 fersk et avbrutt frys.... på fryseforsøk...

det er ekstra vondt når man har ventet så lenge på den lille å miste! sender deg all min medfølelse!

Skrevet

Er det noen som ser noe positivt? Ny graviditet

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...