Gå til innhold

Barnet ligger bare på ene siden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kan virke som hun har en favorittside i magen. Ligger bare til høyre. Vestre side av livmoren kjennes helt bløt og tom ut.. Slik var det med de to første barna også.. Når jeg får kynnere, så buler hele høyre side opp, og magen blir helt skjev.. Ser jo helt merkelig ut.. Noen ganger er det direkte vondt også, hvor mye det presses ut på høyre side..

hvordan ligger deres barn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min ligger helst på venstre side og sparker til høyre:) tror absolutt han har en favorittside ja! Jeg er 34 uker nå. Håper det blir litt mindre sparking og press mot ribbebeina snart og at han synker ned, for jeg er skikkelig øm! Kan nesten ikke ha på bh, og det er jo problematisk i forhold til jobb...;))

Skrevet

Det kan virke som hun har en favorittside i magen. Ligger bare til høyre. Vestre side av livmoren kjennes helt bløt og tom ut.. Slik var det med de to første barna også.. Når jeg får kynnere, så buler hele høyre side opp, og magen blir helt skjev.. Ser jo helt merkelig ut.. Noen ganger er det direkte vondt også, hvor mye det presses ut på høyre side..

hvordan ligger deres barn??

Dette var som å lese om meg selv :)

Skrevet

Jeg er helt lik, men omvendt - han ligger bare på venstre og sparker på høyre side. Er 34 uker nå, men jeg er så heldig at han har sunket ned og festet seg. Nå går det heldigvis greit å ha på bh ute, men jeg puster så mye bedre når jeg får kastet den av meg straks jeg er hjemme :)

Skrevet

Sånn er det med meg og! Og alle tre har vært sånn ligger på høgre sida. Er der eg har mest strekkmerker óg.

Skrevet

Helt samme som deg HI.

Barnet ligger på høyre side av magen, og når kynnerne kommer blir magen helt skeiv :) hehe

Skrevet

Snuppa mi flytter seg stadig fra høyre til venstre og tilbake!!! Når jeg har kynnere og magen blir stiv, så er den også helt skeiv, men noen ganger kjenner jeg rompa "til venstre" og noen ganger "til høyre". Jeg er 39+3 og skjønner ikke at hun fortsatt har så god plass på å snu seg frem og tilbake... Ja, ja bare hun ikke stuper kråke og snur seg til seteleie er det greit for meg!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...