Maammaa Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 Hei, Når kjente dere babyen sparket for første gang? Og hvordan følte dere det? Jeg opplevde dette i dag (19+0) - helt fantastisk!! Det var ikke de mest tydelige bevegelsene, men jeg er ikke i tvil om at det var babyen som sprellet inni magen På UL fikk jeg vite at sparkene ville kjennes litt senere da morkaken lå å dempet litt. Gleder meg til fortsettelsen - så kjekt å kjenne livet som vi har "bare" har sett på UL - og det er en livlig liten prins
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 5. juni 2012 #2 Skrevet 5. juni 2012 Hei, så morsomt at du har endelig fått kjenne spark da! Det er noe helt ubeskrivelig å fantastisk! Jeg har begynt å kjenne nettopp..er 14+5 og kjent siden jeg var 14uker +-. Men jeg er 2. gangs å det har vell kanskje litt å si at jeg kjenner det tidligere! Er helt fantastisk å kjenner spark HVER dag flere ganger til dagen nå Må si jeg synest litt synd på sambo som aldri skal få oppleve det herlige følelsen hehe
Tira Skrevet 6. juni 2012 #3 Skrevet 6. juni 2012 (endret) Kjente sparkene da jeg la hånda på magen for 2 netter siden. Det er første gang jeg har kjent dem fra "utsiden"... KJente de første fjærlette bevegelsene rundt uke 14 en gang... Glemte å si at jeg er 20+5 i dag... Endret 6. juni 2012 av Tira
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 6. juni 2012 #4 Skrevet 6. juni 2012 Hei Kjente 3 søte spark i uke 17. Siden ble det stille og kjente ikke noe før en uke senere, mer bevegelsesaktig.. Er nå 18+2 og andregangs Første gangen kjente jeg ikke noe før uke 19/20.
Gjest Nina10 Skrevet 7. juni 2012 #5 Skrevet 7. juni 2012 Kjente små spark i uke 17, kjente de utenpå et par ganger rundt uke 19-20 og kunne se de for første gang på mandag, uke 21 Helt herlig:D
dokkelise Skrevet 7. juni 2012 #6 Skrevet 7. juni 2012 Jeg kjente de første "boblene" i uke 13+4.er 15 uker på vei i morgen md 3.mann:-)
November-spire-79 Skrevet 7. juni 2012 #7 Skrevet 7. juni 2012 Kjente antydninger i uke 16 men var usikker da. Er i uke 17+3 nå og kjenner det hver dag. Det er som bobler som sprekker eller flytter på seg. Kjenner forskjell på disse boblene og luftbobler for dette kiler under huden. I går på jobb holde gullet på i flere timer og romsterte inni der. Merket at jeg ble ukonsentrert og glad hehe Er førstegangs gravid så jeg er heldig.
Ullsokken Skrevet 7. juni 2012 #8 Skrevet 7. juni 2012 15 uker i dag :-) kjenner skikkelige spark, kjennes verken ut som bobler eller vinger, men kjennes ut som spark :-) kjenner ikke noe uten på, kun innvending, og mest rett under navlen og på venstre side :-)
barmfager Skrevet 7. juni 2012 #9 Skrevet 7. juni 2012 Jeg er i uke 15+1 og kjenner det mest som rumstrering som om den snur på seg. Ikke klare spark ennå, som jeg kjenner tydelig i alle fall. Forrige graviditet var en gutt og da kjente jeg det klart i uke 15. Lurer på om det kan bety at det er en jente denne gangen? For meg er det ikke viktig om det blir jente eller gutt, men bare kom til å legge merke til denne forskjellen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå