Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 Sånn stor, til å ha ute. Rent bortsett fra faren for at de kan skade seg, som jo er en fare ved all fysisk aktivitet, er det noen som har angret på kjøpet?
Gjest Kira med en av hver Skrevet 5. juni 2012 #3 Skrevet 5. juni 2012 Det er utrolig pes å klippe gresset der den står
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #4 Skrevet 5. juni 2012 hehe, godt poeng! Må vel bare la det bli litt jungel under der da
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #5 Skrevet 5. juni 2012 Stygt, skjemmende og støyende ja, barna bør kun leke med leker som står i stil med resten av huset/uteplassen, og kun på leker som ikke lager lyder.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #6 Skrevet 5. juni 2012 - Dersom dere bor i boligfelt vil den dra alle barna dit, slik at dere enten må passe på den hele tida eller sette hengelås på den. - Naboene er sure pga støy. Ellers synes jeg bare trampoline er GøY! Selv jeg og pappan hopper rundt der innimellom. ...og hyler som små barn... heldigvis bor vi langt fra folk!!!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #7 Skrevet 5. juni 2012 Stygt, skjemmende og støyende ja, barna bør kun leke med leker som står i stil med resten av huset/uteplassen, og kun på leker som ikke lager lyder. Ja, for den finnes aldri en mellomting her inne på Dib. Høne ass!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #8 Skrevet 5. juni 2012 Stygt, skjemmende og støyende ja, barna bør kun leke med leker som står i stil med resten av huset/uteplassen, og kun på leker som ikke lager lyder. Ja, for den finnes aldri en mellomting her inne på Dib. Høne ass! Høna her! Selvfølgelig finnes det ikke noen mellomting. Det har alltid, og vil alltid være enten eller.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #9 Skrevet 5. juni 2012 HI her. Frykter litt at hele nabolaget skal komme og hoppe på den ja, men vi bor ikke så tett på andre barnefamilier at jeg tror det vil bli et stort problem.. håper ikke d ihvertfall
AdrenaLine Skrevet 5. juni 2012 #10 Skrevet 5. juni 2012 Fordi dere plager vettet av naboene. Om dere da ikke har stooor tomt. Her har naboen satt trampolina rett opp til hagen vår og vi kan ikke høre hva den andre sier når vi sitter ute og ungene er igang. Veldig små tomter her da...
Gjest MMJ Skrevet 5. juni 2012 #11 Skrevet 5. juni 2012 Om naboene ikke tåler litt barnelatter og lek.... da får de heller flytte på landet! Det er nå min mening
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #12 Skrevet 5. juni 2012 Min erfaring er at alle har trampliner, så det er ikke pga tramplina at unger møtes i hagen vår. Har forøvrig en nabo som synest det er så koselig med barnelatter fra hagen vår, det gir et godt liv i nabolaget. Har ikke angra på kjøp av trampline.
iskaffe ♂ ♀ Skrevet 5. juni 2012 #13 Skrevet 5. juni 2012 Jeg fikk vite av fyso at barn ikke burde hoppe på trampoline pga sleng på nakke osv... Min eldste hadde trampoline da han var 2år, hadde den i noen år før vi flyttet til ny leilighet og ikke fikk lov av huseier å sette opp så den ble solgt. Han får heller hoppe hvis vi er hos noen med trampoline, så lenge det er nett på trampolinen ser jeg ikke problemet, så lenge dem hopper max to om gangen
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #14 Skrevet 6. juni 2012 Sleng på nakken, når de hopper flere sammen pga voldsom lek? Eller sleng når de hopper vanlig på den? HI
Musemorbr / Skrevet 6. juni 2012 #15 Skrevet 6. juni 2012 Jeg tenker litt på det med å ha ansvar for andres barn når de leker i vår hage. Hvis vi har en stor trampokine stående, som barna i nabolaget er vant til å bruke, er jeg redd de vil ta seg friheter når vi ikke er hjemme. En ting er når de hopper med tilsyn, men hva kan skje når de er tre-fire på den helt alene? Det er jo ikke bare bare å plassere den i uthuset når vi skal bort.
Gjest Morn du Skrevet 6. juni 2012 #16 Skrevet 6. juni 2012 Jeg tenker litt på det med å ha ansvar for andres barn når de leker i vår hage. Hvis vi har en stor trampokine stående, som barna i nabolaget er vant til å bruke, er jeg redd de vil ta seg friheter når vi ikke er hjemme. En ting er når de hopper med tilsyn, men hva kan skje når de er tre-fire på den helt alene? Det er jo ikke bare bare å plassere den i uthuset når vi skal bort. Lås den. Med hengelås.
Musemorbr / Skrevet 6. juni 2012 #17 Skrevet 6. juni 2012 Jeg frykter områdets småramp klarer å finne en måte å komme seg inn likevel. Om så med makt.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #18 Skrevet 6. juni 2012 Jeg tenker litt på det med å ha ansvar for andres barn når de leker i vår hage. Hvis vi har en stor trampokine stående, som barna i nabolaget er vant til å bruke, er jeg redd de vil ta seg friheter når vi ikke er hjemme. En ting er når de hopper med tilsyn, men hva kan skje når de er tre-fire på den helt alene? Det er jo ikke bare bare å plassere den i uthuset når vi skal bort. Lås den. Med hengelås. Hvordan låser man en trampoline?
Gjest Morn du Skrevet 6. juni 2012 #19 Skrevet 6. juni 2012 Jeg tenker litt på det med å ha ansvar for andres barn når de leker i vår hage. Hvis vi har en stor trampokine stående, som barna i nabolaget er vant til å bruke, er jeg redd de vil ta seg friheter når vi ikke er hjemme. En ting er når de hopper med tilsyn, men hva kan skje når de er tre-fire på den helt alene? Det er jo ikke bare bare å plassere den i uthuset når vi skal bort. Lås den. Med hengelås. Hvordan låser man en trampoline? På vår trampoline er det to glidelåser med en liten løkke på begge. Når disse "møtes", kan man henge en hengelås der som man låser.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #20 Skrevet 6. juni 2012 Ser flere mener at trampoline bråker... Men hva er det som bråker? Barna som ler eller selve trampolinen? Vi har hatt trampoline noen år, men aldri tenkt at den bråker.. Mulig jeg er litt rar da Når jeg ser slike tråder som det her setter jeg virkelig pris på at vi slipper å forholde oss til sære naboer.
AdrenaLine Skrevet 7. juni 2012 #21 Skrevet 7. juni 2012 HI spurte om grunner til at hun IKKE skulle kjøpe trampoline, derfor jeg sa det med naboene. Og jo de bråker. Både de usmurte springfjærene og ungene, men tror nok vi har vært maks uheldige med nabounger som har skrikekonkurranse der Men skal ikke klage, vi har bikkje som bjeffer og barn som sikkert kommer til å bråke masse i årene fremover så greit å "ha litt på hverandre".
Mandalas Skrevet 7. juni 2012 #22 Skrevet 7. juni 2012 Det blir ganske så voldsom lek på trampolina iblant syns jeg. Ikke bare hopping og ned liksom Men barna storkoser seg da hvertfall, så det er vel verdt det kanskje. Og jeg syns leken blir ganske bråkete i grunn, med mye skrik og skrål.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #23 Skrevet 7. juni 2012 På forhånd var jeg litt redd for at en trampoline ville tiltrekke seg andre barn som kom snikhoppet. Her vi bor har imidlertid 99 % av ungene sine egne trampoliner, så det har ikke blitt noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå