Gå til innhold

Tips til hvor jeg finner finne "hentesett"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter og hekler for harde livet for å bli ferdig med en bomulls jakke og lue. Det ser ut til at det blir for stort til å brukes hjem fra sykehuset. Noen som kan gi meg tips til hvor jeg evt får kjøpt fine klær, helst bomull. Sparkebukse body lue osv. =) Har termin i slutten av juli.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lille lam har mye fint!

Skrevet (endret)

Newbie-serien til Kappahl er veldig fin. Ellers synes jeg BabyShop har mange fine sett:)

Endret av OptimistHoppa
Skrevet

Enig, jeg er så overrasket over hvor nydelig newbie serien fra kappahl er. Organisk bomull, og rimelig i pris. Og ikke minst, så har de prematurklær. Noe jeg syntes er helt topp. For de som trenger det.... Da jeg fødte to mndr for tidlig sist gang måtte jeg betale en halv arm for prematurklær...

Skrevet

Jeg har også kikket på newbie kolleksjonen til Kappahl. Har kjøpt en liten kjole og cardigan, men vet ikke om det blir hentesettet enda. Jeg får jente og må si jeg synes de har truffet med rosafargene sine. Trodde faktisk ikke jeg skulle kjøpe kjole i så liten str, men den var laget slik at den satt sammen med en body, så da virket den mer praktisk. Tror nok det blir et mer praktisk hentesett med body og sparkebukse, men har ikke fått kikket innom name it, som jeg også synes har en del fint til de minste.

Gjest Flora med nr 3 <3
Skrevet

Jeg har kjøpt newbie "heklet" lignende hel dress fra kappahl! Utrolig fin !!

Skrevet

Kappahl har 30% rabatt på alle varer i morgen (fredag 8 juni) for alle Coop medlemmer... :)

Skrevet

Kappahl har 30% rabatt på alle varer i morgen (fredag 8 juni) for alle Coop medlemmer... :)

Oj... farlig... har allerede kjøpt en stor bærepose full med klær fra newbiekolleksjonen og har egentlig ikke råd til å bruke penger på babyklær!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...