Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini er 17 mndr og har vognskrekk deluxe.. han har aldri likt å sitte i vogna, er også litt mas å få han til å sove der.. kan ikke trille han til han sovner, nei jeg må bare legge han oppi og sette meg ved siden av.. er jo litt stress hvis vi skal noe for vi må bære på han eller han går selv (og det går jo ikke fort).. lurer på å rett og slett kjøpe et søskenbrett nå som han skal bli storebror, for det er vel lite sannsynlig at han vil sitte med søsteren sin i tvillingvogn (så det gidder jeg ikke kjøpe)

Flere med vognskrekk?

Han har forresten alltid vært slik.. har vært et helvette å trille turer for han har bare skreket hele veien... :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjelder det både hvis han sitter mot deg og fra deg?

Hvis ikke, har du prøvd å snu han så han ser fremover?

Eller har jeg ikke noe tips, for han her elsker vognen sin.

Skrevet

Jada, begge veier.. kan snu håndtaket, så jada, det er prøvd.. det skjer en sjelden gang at han kan sitte der litt, men må da som regel bestikkes med noe.. skjønner ikke hvorfor han er slik, men har som sagt aldri likt å sitte i vogna.

Skrevet

Jenta mi var livredd fra 0-4 el 5 mnd, men så løsnet det på et vis, og etter det har hun elsket vognen. skulle ikke tro han var redd vogn når han er så stor? Må heller være at han kjeder seg der?

Skrevet

Det er ikke godt å si hva det er.. nå virker det som han bare vil gå selv.. før han klarte å gå ville han bare bli båret på.. Da han var baby var det jo greit for da var han jo så lett å bære på, men nå er det litt verre..

kanskje han ikke liker å bli bundet fast? men det har jo vært nødvendig for at han ikke skulle hoppe ut, og vi har ikke alltid gjort det heller..

Skrevet

Min frk hater og vogna si.. da hun var liten, var det umulig..hyyyylgrein.. men hakket bedre nå, men jeg har aldri trillet tur f.eks.. hun er ett år nå.. :)

Man tror at de små automatisk skal elske vogn og trilling da man går gravid.. men nei..

Skrevet

Gutten min har nesten alltid hatet vogn. Fra han var født til han var ca året var vogn alltid veldig vanskelig. Det var ok å sove i den, men med en gang han våknet ville han ut. Han har alltid hatet å være fastspent. Reagerer på samme måte i bilstol.

Da han bikket året ble det lettere med vogn. Men så ble han storebror i en alder av 21 mnd og da sluttet vi med vogn fordi lillesøster overtok vogna. Han var uansett mest interessert i å gå selv.

Kjøpte da søskenbrett og det fungerte greit. Han fikk også trehjulssykkel med pinne bak (sånn som foreldrene kan styre med) og lærte seg tidlig å sykle på den, så tror vi kun brukte brettet et halvt års tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...