Gå til innhold

Lav stigning av Hcg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ikke ut som dette går veien for meg dessverre.

Har målt hcg nivå hos lege, med kjempefin stigning fra test 1 til test 2. Nå fikk jeg svar på test 3, og de hadde steget, men bare litt. I tillegg til disse blødningene jeg har hatt, så ser det ikke lovende ut.

Er usikker på hvor langt jeg er på vei, men antar 6/7 uker.

Skal på ultralyd i morgen for å sjekke, men tviler på at det vil gi noe oppløftende resultat...

Nå er jeg i grunnen bare redd for at det skal være svangerskap utenfor livmor eller ett eller annet annet skummelt.

Får håpe de finner ut noe i morgen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, høres leit ut. Hvordan var stigningen? Håper du får svar imorgen!

Skrevet

Fra 500 til 1700 fra test 1 til 2 og til 1900 nå på test 3 - tatt med to dagers mellomrom. Så det ser jo ikke lovende ut dessverre :(

Skrevet

Nei, dessverre:( Kjære deg, du har vært igjennom mye. Men kroppen din var nok ikke klar.. Var det ikke første pp etter at du mista jenta di? Jeg hadde en MA i beg. av feb, og en SA rett etterpå. Gikk 3. pp før jeg ble gravid igjen, og håper det går bra denne gang. Tror ikke kroppen har vært klar før nå, og er skikkelig redd for at den fortsatt ikke er klar.

Har forresten hatt exu, og det gjør ubeskrivelig vondt. Siden du først hadde dobling i hcg, høres det ut som en SA på gang. Min hcg ved exu steg veldig sakte...

Skrevet

Jeg mistet jenta mi i begynnelsen av mars, og hadde en vanlig mens mellom. Så ja, 1. pp etter. Vi prøvde ikke å bli gravide, men gjorde ingenting for å ikke bli det. Mulig kroppen ikke var klar, i allefall ikke psykisk. Det som er positivt er at jeg blir lett gravid, så jeg får være glad for det. Nå blir det nok en god stund før vi prøver igjen. Kjenner at jeg må ha litt tid på å komme meg rett og slett. Krysser fingrene for at det går bra med deg denne gangen:-)

Skrevet

Takk for det, krysser alt jeg har selv. Lykke til videre! Og håper selvfølgelig på et mirakel på ul idag for din del.. Du får oppdatere når du har vært..

Skrevet

Ingen mirakel på ul i dag dessverre. Kunne ikke se noenting... Møtte en ekstremt dårlig lege, hun forsøkte ikke være forståelsesfull engang og forventet at jeg kunne alt - så fikk ikke svar på noenting. Jeg er i sjokk enda over å ha blitt behandlet så dårlig, vurderer å sende en klage på henne.

Iallfall, hun kunne ikke se at jeg var gravid, men ville ikke si noe mer enn det. Hun sa det kunne være svangerskap utenfor livmoren og mente jeg ikke kunne reise på ferie som planlagt til helgen, men måtte bare vente å se hva som skjedde... Så la hun til at det kunne være veldig dramatisk og at magen kunne fylle seg opp med 2 liter med blod - du får vente å se... javel??!

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke akkurat nå. Er mer forvirret en før jeg gikk inn.

Skrevet

da hadde jeg forlanget ny ul i morra hos en annen lege!

Skrevet

Huff d hørtes traumatisk ut. Ikke noe særlig å ligge sånn blottlagt og bli behandlet så dårlig tatt situasjon i betraktning. Hva skjer videre da? Stor klem fra meg..

Skrevet

Ja, det var ikke noe særlig. Fikk komme inn på sykehuset i dag, og fikk bekreftet svangerskap utenfor livmor. Så nå er jeg innlagt, og venter på behandling. Etter som jeg har forstått skal jeg få en sprøyte med cellegift! Blir iallefall veldig godt ivaretatt her, og det er godt! Litt skummelt å tenke på at gynekologen bare sendte meg avgårde i går, med noe som potensielt er så alvorlig. Var ikke klar over hvor alvorlig det var jeg! Godt å bli tatt på alvor iallefall!

Skrevet

Ja det var godt at du fikk ordentlig oppfølging. Tenkte å skrive et lengre innlegg nå som jeg var kommet hjem fra jobb. Har hatt akutt exu, og høstes ik ut som noe god løsning å vente til mandag.. lykke til.

Skrevet

Huff,så leit å høre:((( jeg tror ikke det går veien for meg heller.. Spotter litt.., venter på hcg svar imrg.. :( lykke til!! Klem

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Så leit å høre! Så godt at du er på sykehus og får hjelp nå da! Jeg ønsker deg lykke til og føler med deg!

Jeg håper du leverer inn en klage på legen som undersøkte deg, for dette var elendig behandling du fikk.

Så ufølsom og kald da,,,huff det kunne jo ha blitt skikkelig alvorlig for deg dette vel?

Godt du er i gode hender der du er nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...