lioness* Skrevet 10. juni 2012 #26 Del Skrevet 10. juni 2012 Er 9 dpo i dag (satte inn 4 dager etter uttak så de vanlige rugedagene stemmer ikke helt for meg). Dette er vårt tredje forsøk og hver gang har jeg trodd at det har klaffet. Hormonene lurer meg gang på gang... Denne gangen har jeg hatt følgende symp: 5 dpo: stikninger i livmor om kvelden, en bitteliten blødning som jeg antok kom av crinonen (rødbrune rester), men har ikke hatt det verken før eller etterpå så det er jo håp om festeblødning? 6 dpo: Myyyye stikking og sting i livmoren hele dagen. 7 dpo: Mensmurringer 8 dpo: Murringer, noen stikk i brystene mot armhulen. neg test. 9 dpo: som dagen før, pluss en del sting i livmorområdet... våknet gjennomvåt av svette i sekstiden om morgenen. neg. test denne morgenen også, men innbiller meg at den kanskje har en skyggestrek. Kan være ren ønsketekning! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143943291-kjenner-dere-symptommer-p%C3%A5-hvilke-rugedag-er-dere/page/2/#findComment-144304140 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå