PaprikaPotetegull Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 Har 3 uker igjen, og trenger amme bh-er. Noen som kan anbefale noen gode? Har hørt at de på Kappahl er bra og, ikke minst billige. Om noen har noen tips, så kom med dem
Silly80 Skrevet 5. juni 2012 #2 Skrevet 5. juni 2012 Kjøper som regel mitt undertøy på Change. De har mer utvalg i både størrelser, farger og typer enn vanlige butikker
Gjest AnnaMathea Skrevet 5. juni 2012 #3 Skrevet 5. juni 2012 Abecita sine uten spiler. Fås på undertøysbutikker, men de er ikke dyre likevel altså
**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 5. juni 2012 #5 Skrevet 5. juni 2012 På sparkjøp hadde de sist jeg var gravid! Triumph sine! Gode Bh-er til en ok pris! :-)
Elisabeth_W Skrevet 5. juni 2012 #6 Skrevet 5. juni 2012 http://www.lilleprinsen.no/category/16220/Amme-BH.html Jeg har kjøpt meg denne. Helt super å ha på seg
tre håpefulle Skrevet 5. juni 2012 #7 Skrevet 5. juni 2012 Det eneste jeg husker fra mine to første barn, er at de bh-ene som er tette, ikke er så gode og blir klamme.. Vet ikke hvilke stoff de er laget av.. Men det er det samme med truser av den sorten.. Lett for å bli klamme og lett for sopp.. Få tak i noen bommuls bh-er som klarer å puste litt, er mitt råd.. =)
tre håpefulle Skrevet 5. juni 2012 #8 Skrevet 5. juni 2012 Og et lite tips. Om en er ute etter rimelige amme bh-er kan en finne det på e-bay: http://search.eim.ebay.no/?ev=&kw=nursing+bra&ect=&elc=3&ec=&st=eim&eb=S%C3%B8k&hidden=search
PaprikaPotetegull Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #9 Skrevet 6. juni 2012 Tusen takk alle sammen for mange gode tips! Nå skal jeg på shoppng Jeg venter nr 3, men aner ikke hvor jeg har gjort av de andre bh-ene. Masse lykke til med fødslene deres
tre håpefulle Skrevet 6. juni 2012 #11 Skrevet 6. juni 2012 Det eneste jeg husker fra mine to første barn, er at de bh-ene som er tette, ikke er så gode og blir klamme.. Vet ikke hvilke stoff de er laget av.. Men det er det samme med truser av den sorten.. Lett for å bli klamme og lett for sopp.. Få tak i noen bommuls bh-er som klarer å puste litt, er mitt råd.. =) Nå så jeg på merkelappen på BH-en jeg ikke likte, og som ble for tett og klam. Den var laget av polyamid 75% og 25% elastin.. Den sorten jeg elsket og brukte hele tiden var 100% bomull.. =) Jeg surfer nå rundt på E-bay, utrolig bra utvalg, rimelig (under 100-lappen) og mange som ser vel så bra ut som dem som koster 3-400kr i Norge.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå