Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er enda litt i sjokk. var til min første time med modningsakupunktur i dag, og jordmor bestemte seg for å sjekke modning, og her var det jammen 6cm åpning og spent vannblære, uten at jeg har hatt merkbare rier! så her blir det fødsel om ikke så lenge. har murringer i korsryggen, men tenker de burde være vondere? vet ikke når jeg bør dra til sykehuset, er redd for at vannet plutselig skal gå og pressriene starte... hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det får man si!! 6 cm uten å merke det!! Hvor langt er du på vei? Lykke til :)

Skrevet

kan du ikke ringe sykehuset og forklare situasjonen da, så får du vite hva de mener. 6 cm er vel aktiv fødsel etter det jeg har skjønt, så ville i hvertfall tatt en telefon.... Lykke til!!! Spennende!!!

Skrevet

takk for det :) er 38 +3 i dag. snakket med de og de mente at jeg burde ta tiden og komme inn når det er ca 5 min mellom takene, så da får jeg vel gjøre det :)

Skrevet

Så spennende! Masse lykke til! :)

Skrevet

Lykke til!

Skrevet

Spennende! Lykke til!

Skrevet

Jøye meg! Dette kan komme til å gå fort! Spesielt om vannet går. Du får være klar til å springe;) Lykke til!

Skrevet

Lykke til :) For en flott start :):)

Skrevet

Samme skjedde meg. Hadde 4 cm da ! Sovnet måtte på do og da kom pressrier. Så vær på vakt. Deilig og slippe smertene da. Hadde kun vondt i ryggen. Forstod ikke at d var med på å åpne meg til 9 cm. Lykke til.

Skrevet

Høres jo ut som en drøm! Lykke til :)

Skrevet

Det ble innleggelse, og hvis ting ikke har tatt seg opp tar de vannet i morgen tidlig. Skummelt dette her, men gleder meg også. Ikke sjans for å sove, selv om jeg bør det.. men men snart er gutten her <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...