Mamma&skatt Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 er enda litt i sjokk. var til min første time med modningsakupunktur i dag, og jordmor bestemte seg for å sjekke modning, og her var det jammen 6cm åpning og spent vannblære, uten at jeg har hatt merkbare rier! så her blir det fødsel om ikke så lenge. har murringer i korsryggen, men tenker de burde være vondere? vet ikke når jeg bør dra til sykehuset, er redd for at vannet plutselig skal gå og pressriene starte... hva ville dere gjort?
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 5. juni 2012 #2 Skrevet 5. juni 2012 Ja det får man si!! 6 cm uten å merke det!! Hvor langt er du på vei? Lykke til
toband Skrevet 5. juni 2012 #3 Skrevet 5. juni 2012 kan du ikke ringe sykehuset og forklare situasjonen da, så får du vite hva de mener. 6 cm er vel aktiv fødsel etter det jeg har skjønt, så ville i hvertfall tatt en telefon.... Lykke til!!! Spennende!!!
Mamma&skatt Skrevet 5. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2012 takk for det er 38 +3 i dag. snakket med de og de mente at jeg burde ta tiden og komme inn når det er ca 5 min mellom takene, så da får jeg vel gjøre det
Bamsemams74 Skrevet 5. juni 2012 #9 Skrevet 5. juni 2012 Jøye meg! Dette kan komme til å gå fort! Spesielt om vannet går. Du får være klar til å springe;) Lykke til!
mini and me Skrevet 5. juni 2012 #11 Skrevet 5. juni 2012 Samme skjedde meg. Hadde 4 cm da ! Sovnet måtte på do og da kom pressrier. Så vær på vakt. Deilig og slippe smertene da. Hadde kun vondt i ryggen. Forstod ikke at d var med på å åpne meg til 9 cm. Lykke til.
Mamma&skatt Skrevet 5. juni 2012 Forfatter #13 Skrevet 5. juni 2012 Det ble innleggelse, og hvis ting ikke har tatt seg opp tar de vannet i morgen tidlig. Skummelt dette her, men gleder meg også. Ikke sjans for å sove, selv om jeg bør det.. men men snart er gutten her <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå