Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som opplever at de er numne/lammet i huden på magen?

Jeg har blitt det på venstre side ved navlen. Kjempeekkel følelse!

Er vel bare nerver som ligger i klem eller noe, men er det vanlig?

Er 35+5, og oppdaget dette for et par dager siden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det på samme måte, et relativt stort område under bh-kanten og ned mot navelen. Det er veldig ubehagelig og jeg har hatt det så og si konstant i over en uke nå. Det er samme følelse når man tar på huden hvis f.eks benet har sovnet. Jeg har spurt både lege, jordmor og kiropraktor og alle mener det er hudnerve og at det blir press når magen er blitt såpass stor. Har slått meg til ro med det, men behagelig er det ikke! Er forresten 33+2:).

Skrevet

Ja, det er litt den følelsen som når benet har sovnet her og... :)

Ganske ekkelt at ikke man har følelse på noen steder på magen. Men da er det sikkert som lege/jordmor/kiropraktor sier, en nerve som ligger i strekk eller noe pga størrelsen på magen.

Ble bare nysgjerrig på om dette skjer "de fleste" eller om det ikke er såååå vanlig... :)

Skrevet

Jeg har vært nummen i et stort område under ved bh-kanten på høyre side i rundt tre måneder nå. JM nr 1 hadde ikke hørt om liknende, men JM nr 2 sa dette var helt normalt. Har flere venninner som har hatt det samme. Nå har jeg blitt så vant til det at jeg ikke tenker over det lenger..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...