Gå til innhold

Teutonia Spirit S3?

Anbefalte innlegg

Vi skal kjøpe brukt vogn nå i løpet av sommeren til vår lille dame som kommer i oktober. Vognen jeg har lyst på er en kombi-trehjuling fra Teutonia, et barn i barnehagen jeg jobber i har denne, så jeg har nærmest daglig erfaring med å feste selen, trille litt og funksjonene. Jeg synes det er en bra vogn, men har lest noen negative erfaringer om den. Er den noen som har denne som sin favoritt?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143943214-teutonia-spirit-s3/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kira med en av hver

Vi hadde den vognen til førstemann, og jeg var veldig fornøyd. Hun bruker fortsatt den til sovevogn i barnehagen. Det største pluss med vognen er vendbar sportsdel, det finner du dessverre ikke på så mange andre vogner. Det mest negative var at vi hadde softbag, noe som var litt håpløst når man skulle bære barnet i den.

Ettersom vi fikk vognen billig av en venninne, er den ganske slitt nå (er 2006 modell). Derfor kjøpte vi en TFK til lillebror. Men alt i alt er jeg veldig fornøyd med Teutonia.

Vi kjøpte denne til tredje og minste barnet, men solgte den når han var 6 mnd. Vognen tippet for meg en gang og da klarte jeg aldri å stole på at den var stødig nok igjen.. I tilegg tar den stor plass i bilen fordi den er stor når du legger den sammen. Beste med vognen er at den er god å trille..

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...