Kosemosepose Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 Jeg er 34+6, og gutten har sittet i seteleie i flere måneder. Skal ha ks, så det spiller ingen rolle, men er nysgjerrig hvordan det er med dere andre :-)
CamillaJ Skrevet 5. juni 2012 #2 Skrevet 5. juni 2012 Uke 30. Min kar har vært i seteleie siden uke 18! Har bare med å snu seg når termin nærmer seg!!!
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 5. juni 2012 #3 Skrevet 5. juni 2012 Uke 34+3 og seteleie. Prøver alle triks i boken og håper at hun snur seg!!
CamillaJ Skrevet 5. juni 2012 #5 Skrevet 5. juni 2012 Skulle vært like enkelt å snu en baby som det er å snu et ufødt lam. Mener jeg så på barnetv engang jeg var liten (veterinærbarnetvprogramting) at de rullet en sau ned en bakke for å snu lammet:p
live09 Skrevet 5. juni 2012 #6 Skrevet 5. juni 2012 (endret) Uke 31 og tverrleie faktisk! Liker det ikke, måtte ta keisersnitt sist og vil helst slippe det igjen! Noen med erfaring med tverrleie? Endret 5. juni 2012 av live09
RookieBlue Skrevet 5. juni 2012 #7 Skrevet 5. juni 2012 Uke 35+5, og hodeleie. Hodet var festet allerede rundt uke 32!!
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 5. juni 2012 #8 Skrevet 5. juni 2012 Uke 31 og tverrleie faktisk! Liker det ikke, måtte ta keisersnitt sist og vil helst slippe det igjen! Noen med erfaring med tverrleie? Min første lå i tverrleie men snudde seg etterhvert, dog til seteleie :/
toband Skrevet 5. juni 2012 #9 Skrevet 5. juni 2012 39 fullgåtte i dag og legen vet ikke!!! Ul i morgen for sjekk....
live09 Skrevet 5. juni 2012 #10 Skrevet 5. juni 2012 Jeg har hørt at akupunktur kan prøves for å vende fra tverr-/seteleie til hodeleie, noen som har hørt om det eller forsøkt det? Det er jo så mye rart man hører og det er jo ikke alltid det stemmer...
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 5. juni 2012 #11 Skrevet 5. juni 2012 Jeg har hørt at akupunktur kan prøves for å vende fra tverr-/seteleie til hodeleie, noen som har hørt om det eller forsøkt det? Det er jo så mye rart man hører og det er jo ikke alltid det stemmer... Det har jeg og hørt. Og de skryter av at så mange som 75-80% snur seg. MEN, de kan jo ikke vite om de hadde snudd seg uansett! Uansett, jeg skal hvertfall forsøke, og har første time i morgen
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 5. juni 2012 #12 Skrevet 5. juni 2012 Uke 33 og hodeleie, hun la seg til rette allerede rundt uke 25. Men fint det.
Mor Stratos Skrevet 5. juni 2012 #13 Skrevet 5. juni 2012 38+6 og seteleie. Håper på igangsetting imorgen pga. stort barn....
Bamsemams74 Skrevet 5. juni 2012 #14 Skrevet 5. juni 2012 Skulle vært like enkelt å snu en baby som det er å snu et ufødt lam. Mener jeg så på barnetv engang jeg var liten (veterinærbarnetvprogramting) at de rullet en sau ned en bakke for å snu lammet:p Ja, da er det bare å gå ut og finne seg en passelig nedoverbakke damer;) hi, hi! Hodeleie her i uke 34 nå. Snudde seg for et par uker siden mener jeg å huske:)
tre håpefulle Skrevet 5. juni 2012 #15 Skrevet 5. juni 2012 Uke 32 her, og barnet ligger i tverrleie.. Har følt de siste dagene at leie har forandret seg.. Blir ikke forundret om hun finner på å plante stumpen ned i bekkene... ;p
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 5. juni 2012 #16 Skrevet 5. juni 2012 Her ligger lillemann i hodeleie, og har gjort det siden uke 35.Fra uke 30-35 vekslet han mellom seteleie og tverrleie før han altså fant seg til rette med hodet nede Skal ha keisersnitt uansett da så det spiller forsåvidt ingen rolle.. Skal ha ks om 6 dager hvis ikke det skjer av seg selv før den tid
Aliniane Skrevet 5. juni 2012 #17 Skrevet 5. juni 2012 Her har det vært tverrleie og seteleie hele veien, men i går snudde hun seg med hodet ned. Får bare håpe hun blir liggende, er bare i uke 34 så hun har jo fremdeles tid til å snu seg flere ganger...
mamma3333 Skrevet 5. juni 2012 #18 Skrevet 5. juni 2012 33+5, hodet ligger nedover, og jeg håper han blir der........
live09 Skrevet 5. juni 2012 #20 Skrevet 5. juni 2012 Jeg har hørt at akupunktur kan prøves for å vende fra tverr-/seteleie til hodeleie, noen som har hørt om det eller forsøkt det? Det er jo så mye rart man hører og det er jo ikke alltid det stemmer... Det har jeg og hørt. Og de skryter av at så mange som 75-80% snur seg. MEN, de kan jo ikke vite om de hadde snudd seg uansett! Uansett, jeg skal hvertfall forsøke, og har første time i morgen Jeg tror jaggu jeg må prøve det også altså, jeg vil absolutt ikke ha keisersnitt denne gangen! Er det bare spesielle steder man får gjort dette eller?
Netti*** Skrevet 5. juni 2012 #21 Skrevet 5. juni 2012 (endret) Straks ferdig med 32 uker. Seteleie, men verken jordmor eller lege er bekymret så da er ikke jeg det heller. Den flytter seg nok ned får vi håpe :-) Var hos kiropraktor hun hadde jobbet med ei som var 36 uker på vei med å snu babyen. 3 behandlinger så lå den med hode ned. Det med sauer nekter jeg å tro. Har sikkert tatt imot 100 lam å vi snur de hvis vi klarer når sauen ikke har rier under fødsel. Dessverre dør noen lam og sauer også under fødsel. Endret 5. juni 2012 av Netti***
Moden mamma til 3 :) Skrevet 5. juni 2012 #22 Skrevet 5. juni 2012 Er i uke 33 og fikk i dag bekreftet fra jordmor det jeg har trodd et par uker: lillemor ligger i hodeleie Håper hun ikke snur seg igjen!
MammaElisabeth Skrevet 5. juni 2012 #23 Skrevet 5. juni 2012 uke 34 i morgen, her har det vært hodeleie på hver kontroll siden uke 28. På kontroll 33+4 sa de at hodet hadde festet seg. 2,4 kg veide han også. Håper det betyr at han kommer til termin også, det er jo lov å håpe
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 5. juni 2012 #24 Skrevet 5. juni 2012 Jeg har hørt at akupunktur kan prøves for å vende fra tverr-/seteleie til hodeleie, noen som har hørt om det eller forsøkt det? Det er jo så mye rart man hører og det er jo ikke alltid det stemmer... Det har jeg og hørt. Og de skryter av at så mange som 75-80% snur seg. MEN, de kan jo ikke vite om de hadde snudd seg uansett! Uansett, jeg skal hvertfall forsøke, og har første time i morgen Jeg tror jaggu jeg må prøve det også altså, jeg vil absolutt ikke ha keisersnitt denne gangen! Er det bare spesielle steder man får gjort dette eller? Jeg ble anbefalt en flink akupunktør, tok kontakt og spurte om de utførte slik akupunktur, noe de gjorde. Vet det er noen akupunktører som også utfører noe som heter moxa behandling, veg ikke om hun jeg skal til gjør det. Lykke til
Juli-babypåvei Skrevet 5. juni 2012 #25 Skrevet 5. juni 2012 Uke 32 og han har ligget i hodeleie de siste tre ukene, håper ham har bestemt seg for å bli der =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå