Gå til innhold

3D ultralyd - anbefales :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på UL i dag og fikk se en fiks ferdig baby! Hun er jo såååå søt :D Var verdt hver eneste krone! Fikk se helt tydelige ansiktsuttrykk, alle "smil" og grimaser. Fikk også estimert fødselsvekt på ca 3200, og det er jo helt supert. Kan bare anbefale dette på det varmeste :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på det samme sist fredag. Fantastisk opplevelse! Da var jeg 28+1, hun veide rundt 1,7 kg. Hvor stor var din, og hvor langt på vei var du? Verdens nydeligste bilde henger på kjøleskapet vårt nå :)

Skrevet

Hun er ca 1110 gram. Et lite vekstavvik på 9%, men mine andre to var ikke så store de heller. Ca 3,3 kg da de ble født. Er i uke 27+6 i dag. Vi har gått i en egen lykkerus i dag vi :)

Skrevet

Tja, spørs vel hvor du er det...

Jeg var på Gjøvik og det var helt ræva.

Bortkasta penger!

Men jeg hadde morkaka liggende foran da...

Skrevet

Tja, spørs vel hvor du er det...

Jeg var på Gjøvik og det var helt ræva.

Bortkasta penger!

Men jeg hadde morkaka liggende foran da...

Så dumt at dere ikke fikk noe utbytte av det. Da fikk dere ikke sett noe som helst da? Morkaka er jo ikke akkurat til å flytte på..... Da er det nok ikke noe for dere med slik morkakeplassering nei.

Skrevet

Fikk ikke noen gode bilder nei...

Måtte jo gjennom morkaka.

Fikk jo sett litt, men jeg trodde det skulle være 3D på skjermen også! Men det var jo helt vanlig ultralyd og helt umulig å se noe som helst. ;-)

Han bare "laget" 3D bilder på pc'en sin.

Var ikke helt det jeg hadde sett for meg..

Skrevet

Har vært på UL i dag og fikk se en fiks ferdig baby! Hun er jo såååå søt :D Var verdt hver eneste krone! Fikk se helt tydelige ansiktsuttrykk, alle "smil" og grimaser. Fikk også estimert fødselsvekt på ca 3200, og det er jo helt supert. Kan bare anbefale dette på det varmeste :)

åh, jeg gleder meg sånn! Vi skal på mandag, og jeg får ikke tiden til å gå. Er nesten fullgått uke 29, så håper ikke det er så trangt at det blir dårlige bilder. Koselig å høre hun var perfekt. Fikk dere se kjønnet ordentlig? Vi har fått vite "nesten sikkert" jente på UL uke 12 og uke 19, men er jo ikke sikker enda.
Skrevet

Ja, vi fikk bekreftet at det er ei jente i dag også. Legen brukte vanlig 2D på det og til å sjekke indre organer, målinger osv på samme måte som i uke 18. 3D ble bare brukt til ansikt og hals stort sett. Vi så henne i nesten en hel time! Derfor fikk vi med oss veldig mye. Så at hun plutselig knep øynene sammen og laget gråte-underleppe, smilte og gjespet. He he, så ut som hun drømte :)

Skrevet

Ser man så dårlig om morkaken ligger på fremre vegg altså? Det gjør den hos meg, skal på 3D på mandag.. Håper vi får sett noe likevel!

Skrevet

Ser man så dårlig om morkaken ligger på fremre vegg altså? Det gjør den hos meg, skal på 3D på mandag.. Håper vi får sett noe likevel!

Mener legen sa noe om at det kom litt an på hvordan babyen ligger, samt hvordan proben plasseres. Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...