Spurven <3 Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 Hei. Jeg er 8+5 uker på vei. I dag satt jeg i sengen og skulle vri meg får å hente en bok og det kjentes som om magen skulle revne... Jeg bøyer med ned mot gulvet og huden føles som om det skal spjere... hva er dette??? det gjør sinnsykt ondt !!
mamma_til_en_prins Skrevet 5. juni 2012 #2 Skrevet 5. juni 2012 Hei. jeg har også litt av de samme smertene. Er 7 uker på vei. Jeg må holde over magen når jeg nyser eller hoster for det føles ut som det revner innvendig. Aner ikke hvorfor. Skal høre neste gang jeg skal til legen/kontroll.
Lulle_06_09_13 Skrevet 5. juni 2012 #3 Skrevet 5. juni 2012 Dette hadde jeg mye av i slutten av forrige svangerskap...jordmor sa det var noen bånd,sannsynligvis muskelfestene til livmoren for den strekker seg jo
Spurven <3 Skrevet 5. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2012 Hei. Mamma til en prins - gir du en lyd når du har fått svar på dette? Lulle - men jeg er jo helt i starten av et svangerskap....er det vanlig å ha det så tidlig. Det er sykt vondt, jeg må være forsiktig hele tiden...ikke bøye meg for fort og ihvertfall ikke plukke noe opp fra gulvet.. Jeg er ikke en pysete type....men så vondt liksom ??
Lulle_06_09_13 Skrevet 5. juni 2012 #5 Skrevet 5. juni 2012 Det er nok individuelt,jeg hadde det jo i starten også... Men da mest som stikkninger... Håper du får svar fra andre,hvis ikke skader det jo ikke å ta en tur til legen!!
Gjest Nina10 Skrevet 6. juni 2012 #6 Skrevet 6. juni 2012 Titter innom her. Husker jeg hadde mye av det, alle brå bevegelser så var det akkuratt som ordentlig kjerringstøt.. Dette er vist helt normal og noe som hører med:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå