Leirha Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 Da har jeg kun en legetime igjen, som er 12 juni, på termindatoen. Det er nesten litt vemodig også, en tid går mot slutten, og selv om det er fint, så er jeg rimelig innstilt på at dette er siste svangerskap for min del,derfor litt vemodig oppi det hele. Alt var bra, og jeg fikk sjekket for åpning og modning. 1cm åpning og rimelig avflatet...Ikke noe tydelig tegn på at fødselen skjer med det første. Hun mente dessuten at babyen kunne snu seg om han ønsket det, så selv om han lå i hodeleie, så betydde det ikke at han ble liggende sånn..Rett og slett fordi det var såpass god plass der nede. Jeg fikk med meg nummeret til å bestille overtidskontroll, som blir den 18 juni,...Tipper jeg må ringe de tjeg:) Men, man vet aldri!
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 5. juni 2012 #2 Skrevet 5. juni 2012 Her er det fortsatt 6 uker igjen. Teller daaager til permisjon, er så sliten, men to uker igjen. I tillegg ligger snuppa i seteleie, så jeg stresser meg litt opp med det :/ håper hun snur seg. Sistemann her og, og INTET vemodig!! Gleder meg til å få tilbake kroppen, trene igjen og vite at den ikke skal utsettes for flere svangerskap. Kose meg med at barna blir større og at "vår" tid kommer litt som de blir større. Gleder meg til fødselen, forferdelig vondt, men fantastisk opplevelse. Bare hun SNUR seg!! Lykke til
toband Skrevet 5. juni 2012 #3 Skrevet 5. juni 2012 hadde legetime i går, og fikk en ny time på min termindato den 14. Legen sa at hun kanskje ikke så meg den dagen... Litt rart at det er så nære! Får en ul i morgen, fordi hun ikke kjente leie til babyen min.... så blir spennende å se!!!!
Leirha Skrevet 5. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2012 Glemte å nevne at hun tøyde/strippet.. LIke vondt som alltid :/ Men tror ikke noe skjer med det første.
BABY-JENTE Skrevet 5. juni 2012 #5 Skrevet 5. juni 2012 Glemte å nevne at hun tøyde/strippet.. LIke vondt som alltid :/ Men tror ikke noe skjer med det første. Jeg mente jeg så at du hadde skrevet et sted at det ikke hjelper å tøye?
Leirha Skrevet 5. juni 2012 Forfatter #6 Skrevet 5. juni 2012 Glemte å nevne at hun tøyde/strippet.. LIke vondt som alltid :/ Men tror ikke noe skjer med det første. Jeg mente jeg så at du hadde skrevet et sted at det ikke hjelper å tøye? Hvis du ikke er moden ja, er det jeg har hørt. Men jeg var moden, men det var bare ikke mer en 1 cm åpning. Men ble litt overrasket, for hun spurte aldri om jeg ønsket å bli tøyd. Sist gang jeg ble tøyd så startet riene av det, men da var jeg 11 dager over termin og rimelig moden og god åpning.
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 5. juni 2012 #7 Skrevet 5. juni 2012 Skal spørre om jm kan strekke litt hos meg også, skal dit på torsdag. Håper sef at det starter før hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå