Småtorsk Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 Jeg hadde en del maserier i går kveld, men ikke noe som hindret søvnen. I dag tidlig i sju-tida oppdaga jeg litt lyserosa/orange utflod, og tok meg en lur. Våkna i elleve-tida og blør nå mye mer. Det er ikke slimete, og blodet er helt friskt. (Rødt, ikke brunt.) Ligner veldig på mensen. Ikke ekstreme mengder, men det som ville ha vært en kraftig mens for meg! Dette er ikke slimproppen, den gikk helt uten blod for omtrent enuke siden. Har ingen rier, maserier eller kynnere, men en del mensmurringer i ryggen. (Har hatt det de siste dagene.) Barnet sparker som normalt. Jeg har ringt føden, de mente jeg kunne være hjemme og vente på riene. Jeg bor fem minutters gange fra sykehuset, så det er jo ikke lange veien. Fødte meget raskt forrige gang, dog. Jeg er i uke 39, blir uke 40 på fredag. Føler meg dum som må spørre, har født en gang før og, men da var det helt anderledes start. Derfor: 1. Er dette tegningsblødning? Når jeg leser på nettet beskrives den som oftest som slimete og brun. Kan det like gjerne være friskt og uslimete, kanskje spesielt når ikke deg er noen slimpropp der? 2. Noen som har hatt det som meg, som kan si noe om hvor lang tid de brukte fra blødning til fødsel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå