Gå til innhold

Mistet kvittering og tingen er ødelagt..

Anbefalte innlegg

Kjøpte paviljong på Clas Ohlson for 2 uker siden og har selvfølgelig rotet bort kvitteringa *ammetåke* og nå er paviljongen ødelagt, den har knekt på flere steder.

Kommer jeg noen vei uten kvitteringa? Husker dato og klokkeslett jeg kjøpte den, men det hjelper kanskje lite..?

Fortsetter under...

Gjest lillemor og lillefrøken

Jeg tror de fleste tar kundene på alvor, selvsagt en fordel å ha kvittering, men ikke alltid et must. Kanskje er dette sesongvare så de bare har hatt den siden f,eks. mai, også er de eneste leverandør av merket f.eks., da er det ikke mye å ta feil av og de skjønner du snakker sant. Du forklarer bare ca når du kjøpte dem og hvordan det er ødelagt, men at du mangler kvittering, og hører hva dem sier.

Ja, jeg betalte med kort. Jeg får dra ned å snakke med dem. Hvis han gamle mannen er der så tror jeg han kjenner meg igjen. SIkkert ikke så mange høygravide som har kjøpt paviljong der som han måtte bære ut i bilen for meg. Bor heldigvis ikke i storby. Hehe.

HI

Gjest Mafan

Det står ikke i loven at du Må ha kvittering for å bytte en vare. Kvitteringen er kun et bevis på at varen er kjøpt i den butikken du reklamerer. Hvis det kun er Clas Ohlson som fører paviljongen så har de ikke rett til å nekte deg å reklamere. Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...