Gå til innhold

***Ikm uke 26***

Anbefalte innlegg

At mensen murringene er borte trenger ikke å ha noe å si. Er ikke alle som merker noe som helst. Jeg har hatt opphold på flere dager også plutselig er det tilbake igjen :)

Nei jeg har ikke hørt om smerter i lysken, men kanskje noen andre vet?

Nei har ingen tester hjemme, tok siste test på fredag. Så venter å ser hva hcg prøven sier. Gidder ikke bruke mer penger på tester nå. Viser hcg prøven negativ, blir det gyn time og UL på meg. Lei av å vente!!

Blir spennende for deg å teste onsdag nå da! :D

Fortsetter under...

Det har jeg vært de siste dagene og! Jeg er SKIKKELIG frysepine, som går med ullsokker og fleeze på sommern, og nå går jeg i tskjorte/singlet med døra oppe til lufting. Temp målern vår er ødelagt så, vet ikke hvordan temp jeg har men..

Et godt tegn for oss begge? :P:D hehe..

Annonse

Legen hadde visst bare tatt en vanlig graviditetstest. Ikke den hcg prøven. Merkelig! Så skal ta ny igjen på tirsdag. Snakket med gynekologen om uteblitt mens og hun mente det bare kunne være at kroppen min skiller ut hcg veldig treigt, så jeg hadde fortsatt sjanse til positiv test. Er jo selfølgelig mulig at mensen bare er forsinket og. Jeg skulle iallefall ta en ny hcg test på tirsdag også heller ta UL uka etter om det fortsatt ikke har skjedd noe frem til da :)

Det er koselig å høre! :D

Ja sove er godt, jeg er en sovegris fra før jeg da :P hehe..

Men det er jo et tegn, så kan jo hende :D

Testa du bare med hjemmetester sist eller? Når du ikke fikk positivt før uke 6 :) Ja det er fortsatt håp vet du. Vi må ikke gi opp enda! :D Ikke før evt tr kommer iallefall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...