Gå til innhold

***Ikm uke 26***

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oj, gratulerer lillemor2011! Gøy å høre om positive tester :)

Det høres lovende ut, solskinn86! Blir spennende å høre om testen du skal ta på onsdag :)</p>

Nå kjennes det ut som om puppene skal sprenges her altså! Skikkelig ømme og harde. Hadde antydning til mensmurring på jobb i dag, men kjennes ut som det gikk over. Håper virkelig ikke det blir tantebesøk denne gangen!! Men fortsatt 3 dager igjen til IKM... o store tålmoooodighet ;)

Endret av trikko

Annonse

Hei hei..har vært litt skrivende fraværende,men har hold meg oppdatert på deres spennende testing.:-)

Har ikm 1 juli. Er vel 10 dpo i dag.

Denne gang har jeg ingen symptomer bortsett fra ømme og svulmende bryster..tror tanta kommer som ett lyn denne dpo..men håper sef at ho ikke viser seg i d hele tatt!

Skal ta en test i morgen tili bare for spenning:-) håper to strek for oss alle denne PP:-)

Gratulerer så masse til dere som har fått positiv test :D :D

Blir så glad når andre får drømmen sin oppfylt :wub:

Her murrer det godt i magen men jeg tør ikke håpe på at det betyr noe positivt. DPO land er noen laaaange dager *ler*

Kaster meg med her i siste liten!! ;o) (Greier ikke å legge meg inn på lista selv.. kan noen hjelpe?) IKM idag igrunn.. ingen TR på besøk enda! Hadde skikkelige smerter i korsrygg/mage for 2-3 dager siden.. Kan det være festeblødning tro?! Mulig jeg har feil IKM isåfall..

Noen som har greie på dette med kroppstemp?? Skjønner ingenting men når jeg har over 37,5 så er jeg som regel syk... Da pleier eg å hultre innpakket i dyne..... No har jeg 37,7 og jeg går rundt i singlet og svetter.. Stiger den mer rett før tr kommer eller?? Normal temp på meg når jeg ikke er syk er maks 36,9.. Begynner nesten å lure på hvor jeg er syk hahahahahaha....

Annonse

Har ikke helt kontroll på temperatur, Tolle86, men mener å ha lest at tempen synker mot TR, mens stiger/holder seg stabilt høyere dersom spiren har festet seg :) Men som sagt, ta det med en liten klype salt... Håper det siste gjelder for deg iallefall!

Veldig synd med tantebesøk, Babybell! Masse lykke til neste pp :)

Ingen flere som har testet enda? Hmm... merkelig stille her til tross for at vi er midtveis i uke 26 ;)

Jeg har IKM i morgen, og skal teste på nytt da. Er kjempespent, for nå begynner symptomene å sige på. Mye murring i magen, hovne og ømme pupper, svimmel/litt uvel osv. Håpe-håpe!

Endret av trikko

Æsj kjipt med tr artai!!! Hrmf!!

Jeg har fortsatt vonde pupper og drit sliten i korsryggen hat myyyyye luft i magen ( tar tabletter mot det nå for var kjempe vondt) ingen tegn til tr men neg. Tester så da er det vel kansje pergoen son tuller med meg :(

Noen andre med spennende symptomer her da?? :rolleyes:

Kose på :wub:

Endret av Tjo hei<3

Tanta kom i natt! Æsj og arg :(

Skjønner meg ikke helt på egen kropp altså. Masse symptomer, som jeg vanligvis ikke har i dagene før mens, samt positivt (dog svak) test for 2 dager siden. Er ganske overrasket må jeg si. En positiv bemerkning ang. tanta da, hun var bemerkelsesverdig presis! Eksakt 4 uker siden forrige gang. Det er da enda noe...

Jaja, da blir det litt vin i helgen og masse prøving inn mot neste EL ;)

ønsker alle sammen lykke til med videre prøving (vi sees vel i IKM 30 tråden?) eller med spira, for de som har vÆrt så heldige!!

Da har jeg testet og den var nok blendahvit :-/ men vi prøver igjen :) regner med tr kommer i løpet av dagen og løsner smerter i både mageregion og bryster.. Men masse masse gratulerer til dere som har testet positiv og lykke til frem over :) til dere andre vi snakkes vel ;)

I dag var endelig testen min litt sterkere. Her testet positivt siden søndag, og TR skulle vært her i går. Håper jeg snart klarer å slappe av.

Beklager trikko, kjedelig når en tester positivt å så kommer TR allikevel. Lykke til i neste prøve periode :) er bra du har regelmessig syklus, det gjør det nok litt enklere. Min syklus er helt gal, denne gangen hadde jeg eggløsnig 4 uker etter mensen, altså en syklus på 6 uker.

Her ventes det fortsatt.. Trodde jeg skulle ha TR på tirsdag. Men siden jeg går rett fra en SA og inn i en evt. ny graviditet så er det mulig at TR ikke kommer helt når jeg tror.. Jeg håper fortsatt, men ingen positive tester her enda.. Har kun brukt billigtester.. får satse på at de er til å stole på! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...