Gå til innhold

***Ikm uke 26***

Anbefalte innlegg

Jeg venter også fortsatt. Skulle hatt TR enten søndag/mandag. Fortsatt negative tester, Har brukt billigtester frem til nå. Tok CB idag tidlig, den var også negativ. Er på 19 dpo idag. Litt fortvilet. Skal til legen for blodprøve på mandag. Håper på det beste da :)

Fortsetter under...

Da var Tanta kommen i hus 2 daga før forvente ikm.

Vi har ikke prøvd så hardt denna mnd,så d va egentlig som forventa.

Da blir det ny PP på oss:-P

Gratulere nok en gang til 2 sterkere og til di som fortsatt venter i spenning,håper dere får positivt svar:-)

Ja ser sånn ut Mavat :) Har ingen barn fra før nei, dette er vårt første forsøk :) Har du eller?

Virker som det er vanlig for mange å gå over tiden med både dager og uker, med negative tester, før den plutselig blir positiv. Har du hørt noe om det?

Jeg har ingen barn jeg heller. Hadde som sagt en SA for en mnd. siden. Graviditeten var ikke planlagt, men vi visste jo at det var en mulighet for at noe kunne skje ;) Desverre varte lykken kun i 4 dager. Greide å tenke MYE på den korte tiden, og ønsket om ny graviditet raskt var stor! Derfor satte vi inn støtet igjen under neste eggløsning! Så dette blir jo egentlig vårt første forsøk!

Jeg har ikke hørt så mye om det tidligere, men jeg håper jo inderlig at det kan stemme ;) Som sagt så kan jo min IKM være litt senere enn jeg tror.. Tok utgangspunkt i en 28dagers syklus.. men den kan jo være heelt annerledes nå etter en SA..Noen som har erfaring med det?!?! :) såå jeg aner egentlig ingenting.. Jeg tror ihvertfall at jeg vet når eggløsningen var, da jeg hadde litt blødning.. (det sies jo at med blødning ved eggløsning tyder på at man er veldig fruktbar) HåPE HåPE!

Det som er merkelig med kroppen min nå, er at jeg har slike takvise smerter i magen, litt kløe nå og da og stikkinger i magen! egentlig over hele magen + litt i korsryggen.. noe jeg ikke har opplevd før IKM før.. derfor har jeg et lite håp fortsatt ;)

Vi får krysse fingrene og håpe på det beste :D

Leit å høre om at du har hatt en SA. Skjønner godt at du rekker å tenke MYE på kun 4 dager. Man er jo like glad over positiv test uansett om den hadde holdt i 4 dager eller 4mnd. Håper dette forsøket lykkes for dere da! :)

Ettersom jeg har skjønt så er det alltid ca 14 dager fra EL til TR. Det er fra TR til neste EL som kan variere. Så om det stemmer og du vet når du hadde EL, skal jo IKM stemme, om du har regnet 14 dager etter denne :) Men nå er ikke jeg noen ekspert! :P

Jeg er og sånn som deg. Merker flere ting med kroppen min som jeg ikke har kjent tidligere. Derfor har jeg også fortsatt håp frem til det motsatte er bevist :) Jeg skal ta hcg blodprøve på mandag, så håper jeg kan få noe svar da :)

Vi får krysse fingrene for hverandre og håpe på det beste! :D Lykke til til oss :P hehe..

Annonse

Ja morro å høre at det er flere som har det slik som deg selv :D

Jeg har mensenmurringer, bare at de føles anderledes. Stikkinger i magen. MYE kvalm. Sensitiv for enkelte lukter jeg ikke har reagert på før. Mye mer utflod enn vanlig (sekret). Og konstant sulten. :P

Du da? :)

Endret av solskinn86

Mensmurringer og ubehag i korsryggen, stikking i magen, tar meg selv i å klø meg på magen.. Blank utflod (noe seigt..) ser ut som brysta har blitt litt større. litt ømme.. og når vi snakker om kvalme.. er jeg uggen og småkvalm nå.. har også vært det litt tidligere.. Også TROR jeg at livmortappen er hard.. (mne hvordan den skal være og om jeg i det hele tatt kjenner riktig er jo et stoooort spm :)

Høres jo ut som vi merker noen av de samme tingene da :) Glemte å nevne metall/blodsmak i munnen forresten..

Livmortappen har jeg ikke prøvd å kjenne etter, men vet ikke hvordan den skal kjennes ut heller så :P

Håper alle tegnene våre er rette da :D Da hadde jeg blitt super happy! Håper håper!! :D

Spennende å se på dere som fortsatt venter :)

Dossa venter spent på deg her nå :wub:

Tanta kommer nå her hos meg har begynt å spotte så da er det ny pp på meg :rolleyes: meeen det er posetivt for meg for jeg har mått ta tabletter for å få tanta men nå kom den av seg selv en dag etter ikm så da er ihvertfall syklusen i rute :huh:

Jupp inn i ny pp på meg :angry: he he

solskinn86; Ja, vi får bare håpe :) Ikveld har jeg hatt generelt omhet/vondt/trykk i magen hele tiden.. merkelig det der! Når tenker du å teste igjen? gjør du det hver morgen nå?

Tjo hei<3 Så kjedelig med tanta :( jeg er nervøs for at den skal dukke opp her ogsåå. Lykke til i ny pp :)

Annonse

Mavat: Ja dissa magevondtene er no rare greier, jeg kjenner det ikke igjen fra før. Håper det er positive tegn :)

Vi brukte opp siste testen vi hadde igår, så skal ikke teste før mandag, da er det hcg-blodprøve hos legen. Hvis den også blir negativ kjøper jeg nye tester. Så tror jeg vi tester enten hver dag eller annen hver frem til vi får noe endelig svar :) Krysser alt jeg har for at det blir to streker til slutt :D

Hva med deg, hvordan tester du? :)

Skjønner :) Jeg tester i hytt og pine! Tok en test idag morges... Negativ! Begynner å lure på om ting ikke har helt kommet ut etter SA?! Hmm.. akkurat nå har jeg ikke vondt.. men det er der jo ikke hele tiden. Forrige graviditet merka jeg graviditeten sent tror jeg.. så mulig jeg er av de som får seint svar! Jeg får bare vente... kanskje ta en test igjen mandag morgen! Jeg blir sprø av det her! ;)

Hehe.. Ja man blir jo sprø av dette her! Utrolig kjedelig og irriterende å gå sånn og vente og lure.

Jeg har heller ikke vondt hele tiden. Kommer litt sånn puljevis.

Kan jo virke som vi er en av de som får sent svar da?

Om jeg får negativ svar på mandag er jeg da på 22dpo. Og cd 42. Da vil jeg tro tr ikke kommer? Håper jeg...

Har lest om fler som ikke før positivt svar før de er mange uker på vei, men håper vi slipper det. Det er lenge å vente!! :P

Endret av solskinn86

Da var denne 1pp over for meg... Regner med det er tr som kommer nå ;op begynt å spotte litt no i kveld to dager over ikm :-/ men da får vi se om ikke der blir en ny pp neste mnd eller om vi vente til ferien er ferdig :) uansett lykke til til dere andre som ennå er usikker ;) gleder meg til å lese resultatet deres :) *krysser fingrene for dere*

Dumme tanta har kommet :( huff da runder jeg 2 år som prøver og tålmodigheten min begynner å svekkes *huff*

Det var ikke ment at det var min tur denne gangen.

Kanskje juli blir min lykke måned :)

Jeg gir ikke opp for jeg skal også få muligheten til å juble over en positiv test :D

Masse lykke til dere som ennå venter :) :)

Mavat: Jeg synes jordmødrene svarte ganske greit jeg?

Hun sa iallefall at man kan bli gravid igjen rett etter en SA. Man kan også ha symptomer sittende lenge etter SA. Og man burde dra til gyn hvis det går lenger enn 3-4 uker dpo uten tr eller positiv.

Var det kanskje ikke det du ønsket å få som svar eller? :)

Ikke så mye nytt her. Ingen tegn til tr :) Var hos legen og tok hcg blodprøve idag, men må vente noen dager på svar. Spent!

Merker du noe den ene eller andre veien?

Jeg vet igrunn ikke hvilket svar jeg ønsket å få :o) Spennende at du har testa deg! Ingen tegn til noe igrunn.. Vondt i korsryggen idag.. men de mensmurringene jeg hadde for få dager siden er det ikke så mye av. Men da jeg nøys igår fikk jeg skikkelig vondt i lysken på begge sider.. har hørt at det kan være et tegn, eller? Neei.. jeg tester ikke før onsdag morgen jeg nå! Har du tatt en test hjemme idag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...