Gå til innhold

forvirrende testresultater

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Håper at noen her inne kan hjelpe meg litt.. Jeg tok en CB test i går, og fikk umiddelbart opp en svak strek som dannet et kryss. Den var veldig svak, men synlig. Den ble noe svakere etter at det hadde gått ti minutter. Så tok jeg ny test i dag.. Det kom fremdeles opp en strek, men noe svakere enn i går.. Så - siden jeg ikke eier snev av tålmodighet - tok jeg enda en, i tillegg til en digital med ukesindikator.. Den ultrasvake streken på den vanlige kom fremdeles, men den digitale viste "ikke gravid". Jeg er så forvirra.. Noen som har en forklaring på dette, eller erfaringer med noe av det samme selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt over tiden er du evt? Det har jo litt å si, dersom du tester for tidlig så gjelder det å smøre seg med tolmodighet.

Jeg testet positivt allerede 3+3, men med billigstrimmel og bare svake resultater helt frem til IKM.

Skrevet

Hvor langt over tiden er du evt? Det har jo litt å si, dersom du tester for tidlig så gjelder det å smøre seg med tolmodighet.

Jeg testet positivt allerede 3+3, men med billigstrimmel og bare svake resultater helt frem til IKM.

Jeg vet egentlig ikke.. har en litt rotete syklus, men vil tru jeg skal ha mensen i løpet av denne uka. Hadde en merkelig blødning for en ukes tid siden, som jeg ikke skjønte noe særlig av. Mer brunlig utflod, med snev av friskt blod.. Ingen smerter eller noen ting. Så jeg skjønner ikke bæret jeg nå.. men du har vel rett, jeg må vel smøre med tålmodighet..

Skrevet

CB digital slår først ut på hcg nivå 50, mens den som lager kryss slår ut ved hcg-nivå 25.

Så test igjen om et par dager, du :) Lykke til!

Skrevet

CB digital slår først ut på hcg nivå 50, mens den som lager kryss slår ut ved hcg-nivå 25.

Så test igjen om et par dager, du :) Lykke til!

Det skal jeg gjøre :)

Skrevet

jeg fikk positiv test på fredag å søndag å i dag negativ..3 timer etterpå så kom d blødning så her er tanta på vei likevel! lykke til å håper d går veien for deg :) p.s den digitale trenger som sagt litt mer hcg før den slår ut så ta en ny om et par dager :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...